KhusanovGeklungel achterin, 4-0
Ik durf niet meer te zeggen wie gescoord heeft![]()
Dat kan die Helder Postiga wel!Die zit er fraai in…
Maar hij doet dit juist om aandacht te geven aan zijn land, dus dat lijkt mij logisch.Ik vind het knap hoor, 90 minuten lang zo stil blijven staan, en mooi dat die man herdacht wordt, maar bij dit soort supporters heb ik toch altijd het idee dat het vooral om de aandacht gaat, terwijl je komt als toeschouwer naar die wedstrijd, niet als aandachttrekker...
Maar goed, in de Noord Amerika kijkt niemand meer ergens van op..
O zeker, of wat te denken van die wortelman...Ach ja, hier kleed een volwassen man zich als kaasmeisje of draagt een vrouw een kaas op haar hoofd. Dan heeft dit toch iets meer klasse.
En vervolgens klagen we weer dat de grote toernooien politiek misbruikt worden???Maar hij doet dit juist om aandacht te geven aan zijn land, dus dat lijkt mij logisch.