Groep K

Mario

Well-known member
Forumleiding
Hij was er gisteren tegen Colombia bij. Opvallende supporter uit DR Congo. De eerste wedstrijd in de VS waren er inreis problemen, Mexico mocht hij wel in.
 

Bijlagen

  • images-1.jpeg
    images-1.jpeg
    40,2 KB · Weergaven: 6

JMD

Well-known member
Ik vind het knap hoor, 90 minuten lang zo stil blijven staan, en mooi dat die man herdacht wordt, maar bij dit soort supporters heb ik toch altijd het idee dat het vooral om de aandacht gaat, terwijl je komt als toeschouwer naar die wedstrijd, niet als aandachttrekker...
Maar goed, in de Noord Amerika kijkt niemand meer ergens van op..
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ach ja, hier kleed een volwassen man zich als kaasmeisje of draagt een vrouw een kaas op haar hoofd. Dan heeft dit toch iets meer klasse.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind het knap hoor, 90 minuten lang zo stil blijven staan, en mooi dat die man herdacht wordt, maar bij dit soort supporters heb ik toch altijd het idee dat het vooral om de aandacht gaat, terwijl je komt als toeschouwer naar die wedstrijd, niet als aandachttrekker...
Maar goed, in de Noord Amerika kijkt niemand meer ergens van op..
Maar hij doet dit juist om aandacht te geven aan zijn land, dus dat lijkt mij logisch.
 

JMD

Well-known member
Ach ja, hier kleed een volwassen man zich als kaasmeisje of draagt een vrouw een kaas op haar hoofd. Dan heeft dit toch iets meer klasse.
O zeker, of wat te denken van die wortelman...
Maar het blijft hetzelfde...

Maar hij doet dit juist om aandacht te geven aan zijn land, dus dat lijkt mij logisch.
En vervolgens klagen we weer dat de grote toernooien politiek misbruikt worden???

Begrijp me goed, aandacht voor wat er in DR Congo gebeurt is mooi, maar dit soort zaken gaan een vervolg oproepen. Wat krijgen we dan? Een aanhanger van die gek Robinson die bij duels van Engeland ook stokstijf gaat staan? Je begeeft je gewoon op glad ijs door dit soort zaken onder de aandacht te brengen.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Het is een hommage aan een Congolese legende. Maak nou niet altijd overal zo’n punt van.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan