Aan de samenvatting te zien heeft Portugal een puntje gewonnen.
Ik heb een behoorlijk bewogen ( en heerlijke ) week achter de rug. Wel een prima week uitgekozen om in Kaapverdië snel wat zaken te regelen…maar niet heus. Anyhow, wat Portugal betreft keek ik eerst naar de opstelling en ben daarna gelijk m’n welverdiende nachtrust gaan pakken. En ik ben blij met m’n beslissing.
Het gaat niet zo lekker ‘tussen de linies’ , omdat er van achteruit niet opgebouwd kan worden ( want Renato Veiga ) en Vitinha dus moet inzakken om van daar uit die onmogelijke taak op zich te nemen…de rest van het geprezen middenveld is ook nergens te bekennen omdat Bruno Fernandes bij Portugal voor 90% gay is. En onze Spaanse professor Charles Xavier vond dat ie z’n half dode vriendje Ruben Neves moest laten spelen in plaats van tweevoudig Europees kampioen João Neves. Dat zijn dus vier Arabië-gangers ( ik reken Cancelo ook mee ) in de basis tegen een gedreven Zuid-Amerikaans land dat thuis speelt !
Verder geen enkele minuut voor Ramos maar ook niet voor Xico en Trincão. Vitinha is gesloopt nu, en Nuno Mendes die niet fit begon aan het WK inmiddels ook. En dat terwijl meneer toch honderdmiljoen backs heeft meegenomen naar de VS. Een stelling dat ie de boel bewust aan het saboteren is op dit punt valt eigenlijk prima te verdedigen. Incompetentie moet toch wel grenzen kennen, op dit niveau ?
Fuck dit elftal !
Ik kijk wel uit naar Kaapverdië tegen Messi 😁 en Oranje tegen Marokko.
Van Cabo Verde via Lissabon terugvliegen naar R’dam was wel ff too much, vooral qua nachtrust hier in R’dam 😁
Het leek wel hierop…zo begon ik, en eindigde ik 😁