Groep K

Mario

Well-known member
Forumleiding
Hij was er gisteren tegen Colombia bij. Opvallende supporter uit DR Congo. De eerste wedstrijd in de VS waren er inreis problemen, Mexico mocht hij wel in.
 

Bijlagen

  • images-1.jpeg
    images-1.jpeg
    40,2 KB · Weergaven: 7

JMD

Well-known member
Ik vind het knap hoor, 90 minuten lang zo stil blijven staan, en mooi dat die man herdacht wordt, maar bij dit soort supporters heb ik toch altijd het idee dat het vooral om de aandacht gaat, terwijl je komt als toeschouwer naar die wedstrijd, niet als aandachttrekker...
Maar goed, in de Noord Amerika kijkt niemand meer ergens van op..
 

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ach ja, hier kleed een volwassen man zich als kaasmeisje of draagt een vrouw een kaas op haar hoofd. Dan heeft dit toch iets meer klasse.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind het knap hoor, 90 minuten lang zo stil blijven staan, en mooi dat die man herdacht wordt, maar bij dit soort supporters heb ik toch altijd het idee dat het vooral om de aandacht gaat, terwijl je komt als toeschouwer naar die wedstrijd, niet als aandachttrekker...
Maar goed, in de Noord Amerika kijkt niemand meer ergens van op..
Maar hij doet dit juist om aandacht te geven aan zijn land, dus dat lijkt mij logisch.
 

JMD

Well-known member
Ach ja, hier kleed een volwassen man zich als kaasmeisje of draagt een vrouw een kaas op haar hoofd. Dan heeft dit toch iets meer klasse.
O zeker, of wat te denken van die wortelman...
Maar het blijft hetzelfde...

Maar hij doet dit juist om aandacht te geven aan zijn land, dus dat lijkt mij logisch.
En vervolgens klagen we weer dat de grote toernooien politiek misbruikt worden???

Begrijp me goed, aandacht voor wat er in DR Congo gebeurt is mooi, maar dit soort zaken gaan een vervolg oproepen. Wat krijgen we dan? Een aanhanger van die gek Robinson die bij duels van Engeland ook stokstijf gaat staan? Je begeeft je gewoon op glad ijs door dit soort zaken onder de aandacht te brengen.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Het is een hommage aan een Congolese legende. Maak nou niet altijd overal zo’n punt van.
 
Laatst bewerkt:

Friesland

Well-known member
De wedstrijd tussen de DRC en Oezbekistan is niet direct een wedstrijd waar je vooraf naar uitkijkt. Toch wordt op basis hiervan een plek voor de laatste 32 beslist. Naast de twee landen maakt ook Iran kans op dit ticket en is de wedstrijd van belang voor Zuid-Korea.
Als de DRC wint, zijn de Congolezen door en liggen Oezbekistan en Zuid-Korea eruit.
Bij een gelijkspel of een zege van Oezbekistan tot 6 doelpunten verschil, gaat Iran door en liggen de DRC en Oezbekistan eruit.
Bij een zege met 6 doelpunten verschil voor Oezbekistan gaat Iran ook door maar ligt Zuid-Korea eruit ipv Oezbekistan.
Bij een zege met 7 of meer doelpunten verschil voor Oezbekistan gaan de Oezbeken door en liggen de DRC en Zuid-Korea eruit.
 

JMD

Well-known member
Portugal dus niet voorbij Colombia en eindigt tweede in de groep. Geen Argentinië Portugal dus in de kwartfinale :), maar misschien een zuidamerikaanse clash
 

ALenstra

Well-known member
Hij was er gisteren tegen Colombia bij. Opvallende supporter uit DR Congo. De eerste wedstrijd in de VS waren er inreis problemen, Mexico mocht hij wel in.
Ook bij de derde wedstrijd visumproblemen. Hij mocht Amerika niet in en was er niet bij tegen Oezbekistan.
 

U.G.

Well-known member
Aan de samenvatting te zien heeft Portugal een puntje gewonnen.

Ik heb een behoorlijk bewogen ( en heerlijke ) week achter de rug. Wel een prima week uitgekozen om in Kaapverdië snel wat zaken te regelen…maar niet heus. Anyhow, wat Portugal betreft keek ik eerst naar de opstelling en ben daarna gelijk m’n welverdiende nachtrust gaan pakken. En ik ben blij met m’n beslissing.

Het gaat niet zo lekker ‘tussen de linies’ , omdat er van achteruit niet opgebouwd kan worden ( want Renato Veiga ) en Vitinha dus moet inzakken om van daar uit die onmogelijke taak op zich te nemen…de rest van het geprezen middenveld is ook nergens te bekennen omdat Bruno Fernandes bij Portugal voor 90% gay is. En onze Spaanse professor Charles Xavier vond dat ie z’n half dode vriendje Ruben Neves moest laten spelen in plaats van tweevoudig Europees kampioen João Neves. Dat zijn dus vier Arabië-gangers ( ik reken Cancelo ook mee ) in de basis tegen een gedreven Zuid-Amerikaans land dat thuis speelt !

Verder geen enkele minuut voor Ramos maar ook niet voor Xico en Trincão. Vitinha is gesloopt nu, en Nuno Mendes die niet fit begon aan het WK inmiddels ook. En dat terwijl meneer toch honderdmiljoen backs heeft meegenomen naar de VS. Een stelling dat ie de boel bewust aan het saboteren is op dit punt valt eigenlijk prima te verdedigen. Incompetentie moet toch wel grenzen kennen, op dit niveau ?

Fuck dit elftal !

Ik kijk wel uit naar Kaapverdië tegen Messi 😁 en Oranje tegen Marokko.

Van Cabo Verde via Lissabon terugvliegen naar R’dam was wel ff too much, vooral qua nachtrust hier in R’dam 😁

Het leek wel hierop…zo begon ik, en eindigde ik 😁

 
Laatst bewerkt:
Bovenaan