Laatste bijdragen

  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Toezegging weet ik ik niet, maar dat je helemaal niet met hem in gesprek bent geweest vind ik wel raar.
  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    Kan wel naar Cambuur; Genot Trauner.
  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Het schijnt toch zo te zijn dat hij de toezegging had om Henk op te volgen? Maar blijft gek inderdaad. Misschien viel hij toch tegen.
  • Bonehead
    Bonehead reageerde op het onderwerp The Jukebox.
    Misschien wel de meest bekende inwoner van mijn gemeente. Over welke taxichauffeur is ooit nog meer een nummer geschreven plus videoclip?
  • Bernardo
    Bernardo waardeerde PES5's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    Ik heb het in NL zelden zo meegemaakt. Ongekend wat een bui met slagregens, hagel en onweer. Het is nu nog steeds volop bezig. Doet me...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ik vrees het ergste voor de Schotten..
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord transfertopic.
    Meer de Belgische tour
  • PES5
    PES5 waardeerde SC Heerenveen's bericht in het onderwerp Tweede Divisie met Leuk Leuk.
    Handhaving bij zowel het vlaggen als fluiten. 8e geworden in een groep van 19 in groep A, volgend seizoen dus weer actief in de 2e en...
  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp [Transfers] Nederland.
    Geen vertrouwen meer in Owuso?
  • PES5
    PES5 waardeerde Mario's bericht in het onderwerp Voetbalplaatjes met Leuk Leuk.
    Onlangs mijn WK86 Panini boek teruggevonden.
  • PES5
    PES5 reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ik heb het in NL zelden zo meegemaakt. Ongekend wat een bui met slagregens, hagel en onweer. Het is nu nog steeds volop bezig. Doet me...
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Nou idd, slechts 55 miljoen. Koopje voor Bayern.
  • Miramar
    Miramar waardeerde erka's bericht in het onderwerp Groep C. met Leuk Leuk.
    Precies, ff de Marokkanen in de waan laten en dan eroverheen. Niks aan de hand.
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    Haha inderdaad. Wel lekker gecasht hoor.
  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep C..
    Te vroeg verkocht
Bovenaan