Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Precies, ff de Marokkanen in de waan laten en dan eroverheen. Niks aan de hand.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Wow, wat een goal!
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Groep C..
    Dit wordt 1-4
  • Raul
    Raul reageerde op het onderwerp Groep C..
    Jemig wat een doelpunt.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    1-0 Saibari
  • Bernardo
    Bernardo reageerde op het onderwerp Het weer.
    Wat een weer ineens hier. Bizar.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Dat volkslied 🤩 COME ON SCOTLAND!
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep C..
    Schotland vs Saibari, mooi affiche om even mee te pakken vanavond.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hier in Rotterdam stormt en bliksemt het altijd, vooral boven de Kuip naar het schijnt.
  • J
    Jacco reageerde op het onderwerp Het weer.
    Bij mijbin Maastricht nog geen bui gezien
  • Miramar
    Miramar reageerde op het onderwerp Het weer.
    Geen drup in Weert. Komt er ook niet
  • Reinoud
    Reinoud reageerde op het onderwerp Het weer.
    Op weg naar huis op fiets toch maar even bij een stenen bushalte gaan schuilen. Gaat serieus te keer hier
  • Batigoal
    Batigoal waardeerde Sensini's bericht in het onderwerp Groep D met Leuk Leuk.
    Moet die scheids nu ook eerst een minuut langs de kant blijven na die blessurebehandeling...? ;)
  • gevegt
    gevegt waardeerde SC Heerenveen's bericht in het onderwerp Tweede Divisie met Leuk Leuk.
    Handhaving bij zowel het vlaggen als fluiten. 8e geworden in een groep van 19 in groep A, volgend seizoen dus weer actief in de 2e en...
  • Jef400
    Jef400 waardeerde Sensini's bericht in het onderwerp Groep D met Haha Haha.
    Moet die scheids nu ook eerst een minuut langs de kant blijven na die blessurebehandeling...? ;)
Bovenaan