Laatste bijdragen

  • gevegt
    gevegt reageerde op het onderwerp Groep D.
    Jammer dat Pepi nog steeds last heeft van die vreselijke armbreuk
  • JMD
    JMD waardeerde Sensini's bericht in het onderwerp Groep D met Haha Haha.
    Moet die scheids nu ook eerst een minuut langs de kant blijven na die blessurebehandeling...? ;)
  • Jef400
    Jef400 waardeerde JMD's bericht in het onderwerp Het weer met Leuk Leuk.
    ER komt hier een bui aan, niet normaal. Flinke shelfcloud, vliegtuigen komen ook recht over mijn huis nu omdat ze na start in...
  • Sensini
    Sensini reageerde op het onderwerp Groep D.
    Moet die scheids nu ook eerst een minuut langs de kant blijven na die blessurebehandeling...? ;)
  • Jef400
    Jef400 reageerde op het onderwerp Groep D.
    Daar Zwayert er wat
  • Jef400
    Jef400 waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep D met Leuk Leuk.
    Amerika mag niet mopperen met de arbitrage vanavond. Niet dat ze anders niet zouden winnen, maar het zit Australië niet mee met de...
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Toch wel opvallend, van 'we moeten eerst verkopen voor we kunnen kopen' naar twee aankopen voor er verkocht is.
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Zeker, dat zal ook de bedoeling zijn. Wel opvallend dat Ajax ook op het punt staat om Fouad Zahouani te halen, Marokkaans...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Groep D.
    Amerika mag niet mopperen met de arbitrage vanavond. Niet dat ze anders niet zouden winnen, maar het zit Australië niet mee met de...
  • Batigoal
    Batigoal reageerde op het onderwerp Het weer.
    Het stormde hier heel even erg flink, maar er zijn vooral veel flitsen. Wel mooie ontladingen gezien.
  • ALenstra
    ALenstra reageerde op het onderwerp Het weer.
    Donder en bliksem.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Het weer.
    Hier gewoon de ramen open kunnen houden.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Groep D.
    Nog even zien hoe ze zich zullen houden tegen.een sterke tegenstander. Alle thuislanden wel zo goed als zeker van de knock-out ronde.
  • Mario
    Mario reageerde op het onderwerp Voetbalplaatjes.
    Kieft was echt weergaloos die avond.
  • JMD
    JMD reageerde op het onderwerp Ajax Transfertopic.
    Kan ook wel ervaring brengen natuurlijk, dat has Ajax ook wel nodig .
Bovenaan