Zwemsport

De Wolf

Well-known member
Ik ben net wezen kijken maar het is net alsof er een Elfstedentocht is zoveel volk is er op de been. De meezwemmers vond ik nog het mooiste. Prachtig gezicht in de schemering met oranje kussentjes.
 

Batigoal

Well-known member
En wat vinden jullie van de inmiddels landelijke discussie of Maarten vd Weijden een Elfstedenkruisje mag krijgen of niet omdat dat alleen voor schaatsen geldt? De gemoederen lopen hoog op!
 

Max

Administrator
Forumleiding
En wat vinden jullie van de inmiddels landelijke discussie of Maarten vd Weijden een Elfstedenkruisje mag krijgen of niet omdat dat alleen voor schaatsen geldt? De gemoederen lopen hoog op!

Hangt er van af wat de Friezen vinden. Als die tegen het uitreiken van het kruisje zijn, dan ben ik voor het uitreiken.
 

Pascallovic

Well-known member
En wat vinden jullie van de inmiddels landelijke discussie of Maarten vd Weijden een Elfstedenkruisje mag krijgen of niet omdat dat alleen voor schaatsen geldt? De gemoederen lopen hoog op!
Lijkt mij duidelijk. Niet geven, want hij heeft hem niet geschaatst. Dat iemand iets anders aan hem geeft als teken van deze wereldprestatie vind ik niet meer dan normaal. Maar niet het officiele elfstedenkruisje dat voor schaatsers is. Je hebt ook genoeg mensen die de elfstedentocht wandelen in een x-aantal dagen. Daar krijgen ze dan ook een bepaalde herinnering die lijkt op een elfstedenkruisje voor door degene die de wandeltocht organiseert. Echter is dat niet het felbegeerde elfstedenkruisje.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En wat vinden jullie van de inmiddels landelijke discussie of Maarten vd Weijden een Elfstedenkruisje mag krijgen of niet omdat dat alleen voor schaatsen geldt? De gemoederen lopen hoog op!

Het kruisje krijg je als je 'm schaatst, dat staat nogal duidelijk in de regels. De voorzitter heeft er geen enkel probleem mee als Maarten iets krijgt, maar niet komt niet via hun.
 

De Groene Scout

Well-known member
Als hij nu de volgende keer dat rondje even zwemt met schaatsen aan i.p.v. zwemvliezen dan mag hij van mij wel een kruisje hebben.
 

Mario

Well-known member
Al die sporters verstoppen hun medailles toch in ladekasten om ze uiteindelijk te veilen.
 

de waan

Well-known member
Welkom in Nederland!

D90qDM-XUAEPQKj.png
 
Bovenaan