Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member

Nee, RickPSV bedoelt denk ik dat Blind bondscoach van Turkije moet worden zodat IJsland daar morgen wint, maken we Mike Krol (of hoe heet die keeper die alles kan ook alweer?) bondscoach, winnen we met 7-0 van Tsjechi? en komt alles goed.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hahahahahaha, Mike Krol, alsof die uitstraling heeft die prutser. Ik denk dat je in war bent met Ruud Krol, die Godenzoon, een echte Ajacied dus dat kan nooit slecht zijn.
 

Mario

Well-known member
Hopelijk geen Henk Krol, want dan gaan we nog wel even door met de oudjes in dit team.
 

Keyser S?ze

New member
Jaja, dik betaald worden vanwege de verantwoordelijke baan maar als je de verantwoordelijkheid moet nemen geven we niet thuis.
 

Mario

Well-known member
Gewoon blijven aanklooien tot 2018 ... ik hoop maar dat Blind zelf zal opstappen, al betwijfel ik dat toch.
 

Mario

Well-known member
Van het oranje publiek moet het ook niet komen, die gaan morgen gezellig de polonaise inzetten.
 

erka

Well-known member
Whoehahah. Ik hoor Blind net bij VI over Van Dijk zeggen, dat hij tot voor kort teveel foutjes maakte...
Gelukkig maken andere verdedigers van het Nederlands elftal de laatste tijd geen fouten. Zo'n BMI, foutloos. Veltman ook. Bruma, foutloos.

Die Blind heeft er echt geen kijk op.

GJ Verbeek zegt het nu ook: het probleem is de leiding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan