Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat weet niemand. Ik ben dat vage gedoe van Hiddink eigenlijk wel spuugzat aan het worden.

Wat mij betreft gewoon duidelijkheid en Hiddink lekker thuis op de bank. Er komt geen zinnig woord meer uit die man en zijn selectiebeleid en opstellingen zijn ook warrig en wisselvallig.
 

JFK

Well-known member
Wat mij betreft gewoon duidelijkheid en Hiddink lekker thuis op de bank. Er komt geen zinnig woord meer uit die man en zijn selectiebeleid en opstellingen zijn ook warrig en wisselvallig.

Ik geloof dat ie tot half juli erover na wil denken!
 

ALenstra

Well-known member
Johan Derksen begon er ooit over in zijn vroegere column in de VI. Volgens hem werd Danny Blind binnen de club zo genoemd omdat hij met slijmen altijd wel een functie kreeg.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoho, hij won de beker met Ajax, dus heeft wel iets gewonnen. ;)
Sterker nog, hij heeft in 1 jaar hoofdtrainerschap meer prijzen gewonnen dan Fred Rutten in 10 jaar en die laatste schijnt een fantastische veldtrainer te zijn.:football2:
 

Jozsef

New member
Ik heb totaal geen vertrouwen in ( het overwicht van) Blind maar als ie gewoon doorgaat op de lijn van Louis ben ik voor.
 

Keyser S?ze

New member
Die arme Blind is volstrekt kansloos geworden door die merkwaardige constructie van de KNVB. Uitgekotst door het volk voordat hij zelfs maar begonnen is.
 
G

Gast

Guest
Hiddink valt vies tegen, maar ik betwijfel of we met Blind voor uit gaan. Dadelijk zien we zijn zoon nog vaker op het middenveld.
De KNVB moet haar verlies nemen en zowel Blind als Hiddink buitengooien en verder gaan met een andere coach. Laat ze maar eens een Klopp proberen te strikken.
Of een Seedorf of Rijkaard.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Hiddink valt vies tegen, maar ik betwijfel of we met Blind voor uit gaan. Dadelijk zien we zijn zoon nog vaker op het middenveld.
De KNVB moet haar verlies nemen en zowel Blind als Hiddink buitengooien en verder gaan met een andere coach. Laat ze maar eens een Klopp proberen te strikken.
Of nog liever een Seedorf of Rijkaard.
Waarom ?berhaupt een buitenlander? En waarom Seedorf?
 
G

Gast

Guest
Ik snap niet wat er mis is met Blind, laat hem het iig proberen.

Hij is assistent en daarmee ook een onderdeel van het falen.
Bij V Gaal zal hij zelf niks hoeven te doen buiten pionnetjes uitzetten en Louis af en toe op zijn rug te krabben.
Zijn inbreng zal bij Hiddink groot zijn.
 
G

Gast

Guest
Waarom ?berhaupt een buitenlander? En waarom Seedorf?

Als je niks beters in je eigen land kan vinden, waarom dan niet over de grens kijken?
Seedorf is wel een talentvolle coach en iemand met 100 keer meer uitstraling dan Blind. Ze hebben v Basten ook voor de leeuwen gegooid.
 

zwammy

Well-known member
Dus bij van Gaal had hij niets te maken met de halve finale en nu is hij medeverantwoordelijk voor de 3e plaats. Logisch.
 

JFK

Well-known member
Als je niks beters in je eigen land kan vinden, waarom dan niet over de grens kijken?
Seedorf is wel een talentvolle coach en iemand met 100 keer meer uitstraling dan Blind. Ze hebben v Basten ook voor de leeuwen gegooid.

Uitstraling zegt mij niet zoveel. Had Van Marwijk uitstraling? Seedorf heeft het Milan niet echt gemaakt en dan druk ik me zacht uit. Klopp is een goede coach, maar wel eentje volgens de Duitse school. We hebben heus wel goede trainers. Adriaanse, Rijkaard, Brood enz.
 

Batigoal

Well-known member
Als je niks beters in je eigen land kan vinden, waarom dan niet over de grens kijken?
Seedorf is wel een talentvolle coach en iemand met 100 keer meer uitstraling dan Blind. Ze hebben v Basten ook voor de leeuwen gegooid.

Blind hield het langer vol bij Ajax dan Seedorf bij Milan. Verder lees ik onwijs veel aannames in je posts over Blind, zonder dat daar bewijs voor is dus wie weet de man maar eerst eens aan het werk zien. Dan kan het volk hem later alsnog afvallen.
 
G

Gast

Guest
Dus bij van Gaal had hij niets te maken met de halve finale en nu is hij medeverantwoordelijk voor de 3e plaats. Logisch.

Dat zeg ik niet. Hij zal best zijn inbreng gehad hebben bij V Gaal. Maar jij ziet ook wel het verschil tussen Hiddink en V Gaal.
V Gaal is een strateeg, die zet de spelers zelf op hun plek, de inbreng van Blind zal hij minder zijn geweest dan bij Hiddink.
Hiddink is een people manager, die zal de opstelling maken veel meer bij Blind neer leggen. Ik zie dan niet in waar in Blind een verbetering zal zijn. Wat zou hij anders doen?
 

JFK

Well-known member
Dat zeg ik niet. Hij zal best zijn inbreng gehad hebben bij V Gaal. Maar jij ziet ook wel het verschil tussen Hiddink en V Gaal.
V Gaal is een strateeg, die zet de spelers zelf op hun plek, de inbreng van Blind zal hij minder zijn geweest dan bij Hiddink.
Hiddink is een people manager, die zal de opstelling maken veel meer bij Blind neer leggen. Ik zie dan niet in waar in Blind een verbetering zal zijn. Wat zou hij anders doen?
Ik durf er rattengif op in te nemen dat Blind de opstelling niet mocht maken. Zo zou bijv. Afellay nooit in aanmerking zijn gekomen.
Blind is tactisch sterk onderlegd. Hij wordt echt onderschat.
 
G

Gast

Guest
Uitstraling zegt mij niet zoveel. Had Van Marwijk uitstraling? Seedorf heeft het Milan niet echt gemaakt en dan druk ik me zacht uit. Klopp is een goede coach, maar wel eentje volgens de Duitse school. We hebben heus wel goede trainers. Adriaanse, Rijkaard, Brood enz.
Goede trainers noemen en dan met Brood aankomen.
Ik heb Brood jaren bij RKC gezien, maar Brood zit onderin de eredivisie top juup op zijn plek. Hij heeft in al die jaren bij RKC werkelijk 1 seizoen gepresteerd.
Adriaanse en Rijkaard zijn goede trainers inderdaad, maar ik meen dat beide zijn gestopt.

Blind hield het langer vol bij Ajax dan Seedorf bij Milan. Verder lees ik onwijs veel aannames in je posts over Blind, zonder dat daar bewijs voor is dus wie weet de man maar eerst eens aan het werk zien. Dan kan het volk hem later alsnog afvallen.

Seedorf heeft daar ook een echte kans gehad wil je zeggen? Seedorf heeft gemiddeld meer punten gehaald dan zijn opvolger. Ik zeg niet dat het de top coach is voor Oranje, maar Blind lijkt me dat zeker niet.
Maar goed geef hem de kans, zolang hij zijn zoon niet te belangrijk maakt kan het nog best goed komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan