Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Van Dijk voor 15 miljoen naar Southampton. Ik blijf het volstrekt belachelijk vinden dat Van Dijk nooit geselecteerd wordt en een heel regiment gemiddelde verdedigers die nog in de Eredivisie spelen en 10x per wedstrijd zuiver kunnen terugspelen op Cilissen wel.

Dat is het probleem met spelers die niet bij de 3 'top' clubs hebben gespeeld. Speelt er ook eentje CL voetbal in Duitsland, wordt ook straal genegeerd.
 

erka

Well-known member
Danny Blind, nooit meer op de bank svp.

Echt totaal, maar dan ook totaal ongeschikt. Wat een ineengekrompen stuk schroot is dat.
 

Cees

New member
Die Van Oostveen, kan die ook ontslagen worden door een RvC ofzo? Of kan hij alleen zelf opstappen?
 

Batigoal

Well-known member
Danny Blind, nooit meer op de bank svp.

Echt totaal, maar dan ook totaal ongeschikt. Wat een ineengekrompen stuk schroot is dat.

Hij verdient een eerlijke kans, maar ik heb zelden iemand zulke domme wissels zien doen.

Gelukkig loopt Blind zijn contract niet zo lang door.
 

Wigboldus

Well-known member
Ik snapte de wissels echt niet. Huntelaar weet als spits waar ie moet staan Memphis is (nog) geen spits. En als je moet scoren.....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Danny Blind, nooit meer op de bank svp.

Echt totaal, maar dan ook totaal ongeschikt. Wat een ineengekrompen stuk schroot is dat.

Daarnaast Van Oostveen eruit. Die vent heeft er een klerezooi van gemaakt. De kwalificatie voor het EK zou de makkelijkste kwalificatie ooit moeten zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met of zonder Blind naar Frankrijk

Met of zonder Blind naar Frankrijk

Ik snapte de wissels echt niet. Huntelaar weet als spits waar ie moet staan Memphis is (nog) geen spits. En als je moet scoren.....

Daarnaast heb je met Narsingh en Van der Wiel op rechts twee rechtsbenige spelers die buitenom gaan, een kut voorzet geven of kansen verprutsen. Een van beide had je eruit moeten halen. Daarnaast had je na die wissel een dusdanige bezetting moeten hebben staan waarmee je bij een achterstand om kan schakelen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Helemaal geen Frankrijk ben ik bang.
Mocht het toevallig toch nog goed komen, dan a.u.b. een compleet nieuwe staf. Dit kan echt niet, die 3 clowns nemen het niet eens serieus.
 

De Groene Scout

Well-known member
Volgens mij zijn 15 miljoen bondscoaches het wel weer eens met elkaar, maar heeft die ene persoon die het mag beslissen er een compleet andere kijk op.
Tja, dan houdt het ook wel een beetje op. Amen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met of zonder Blind naar Frankrijk

Met of zonder Blind naar Frankrijk

Dat was vorig ook zo, maar toen pakte het wel goed uit.

Van Gaal had meer aanhangers. Die stelde bij voorkeur Feyenoorders op, dus daar kon ik mij wel in vinden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat was vorig ook zo, maar toen pakte het wel goed uit.

Bij Van Gaal zat er een goed idee achter. Volgens mij kon uiteindelijk bijna iedereen zich wel vinden in 5-3-2.

Deze bondscoach begon wel aardig, door in elk geval te hinten naar aanvallend voetbal, met dat middenveld en die aanval. Maar tast mis met zijn verdediging + keeper en faalt keihard met zijn wissels. Alle drie zijn wissels waren verkeerde keuzes. Op zich ook knap.
 

Marinos

Well-known member
Bij Van Gaal zat er een goed idee achter. Volgens mij kon uiteindelijk bijna iedereen zich wel vinden in 5-3-2.

Deze bondscoach begon wel aardig, door in elk geval te hinten naar aanvallend voetbal, met dat middenveld en die aanval. Maar tast mis met zijn verdediging + keeper en faalt keihard met zijn wissels. Alle drie zijn wissels waren verkeerde keuzes. Op zich ook knap.
Wat is er nou weer mis met zijn keeper keuze?
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, als je door een debiele actie van een verdediger een pingel tegen krijgt dan ligt het dus aan de keeper dat die 'm niet houdt.
Hoor niemand meer over die uitstekende redding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan