WKE

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoezo word daar ook niet betaald ?

Die hebben toch ook een compleet nieuwe start? Afgerekend met het ietwat dubieuze verleden en vanaf nu gaat alles zo goed, dat zelfs de gemeente en andere rijkelui garant staan voor verliezen. Niks aan het handje daar.


Overigens is de dubieuze clubcultuur van WKE al genoeg reden om te twijfelen aan het stukje op tweenul.
 

noordooster

Well-known member
Waarom denk je dat ik me heb dood gelachen om het artikel. Het is een beetje vragen naar de bekende weg.
Maar goed, we geven WKE het voordeel van de twijfel.

Ik moest lachen om de hoge mate van zelfverheerlijking van Pascal Mulder .
Had hij niet ook al een toezegging gedaan aan Gruno en aan Fit Boys voordat hij bij WKE tekende ?
Ja nogmaals ik heb geen bewijzen dat de jongens die er nu spelen meer vergoed krijgen dan toegestaan is.
En ik kan me voorstellen dat juist deze jongens niet meer krijgen dan dat.
 

noordooster

Well-known member
Inderdaad. Als je journalist bent en je tekent dit op, dan heb je toch ook boter op je hoofd.

Dat hele WKE met hun veel te goede spelers die daar voor niks komen spelen. En Pascal Mulder zal dit ook wel vrijwillig doen.

Hoezo boter op zijn hoofd ?
Hij schrijft gewoon op wat hij daar hoort.
Moet hij soms schrijven dat ze daar opnieuw allemaal zwart betaald krijgen ? Of dat hij twijfelt of het klopt wat ze zeggen , zonder dat hij bewijzen heeft ?
En nergens staat dat Mulder geen vergoeding krijgt.
 

bqandy

Well-known member
Ik moest lachen om de hoge mate van zelfverheerlijking van Pascal Mulder .
Had hij niet ook al een toezegging gedaan aan Gruno en aan Fit Boys voordat hij bij WKE tekende ?

Ik weet niet hoe het bij Fit Boys is gegaan, maar er lag geen toezegging bij Gruno. Ze waren wel verregaand met elkaar in gesprek. Maar toen de puntjes op de i moesten ging het mis. Hij gooit vaak zelf berichten de wereld in die hij later terugneemt. Hij heeft tegen mij in zijn PKC tijd bv drie keer gezegd dat hij zou stoppen, om na een publicatie daarover weer in het gesprek te gaan met het bestuur om toch door te gaan. Bij Groninger Boys hetzelfde verhaal. Verder hangen er nogal wat schimmige verhalen om hem heen. Een van die verhalen is vrij concreet, omdat hij bij PKC het verbod kreeg om spelers uit eigen zak te betalen.
Maar doorgaans weet hij aardige resultaten bij clubs neer te zetten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoezo boter op zijn hoofd ?
Hij schrijft gewoon op wat hij daar hoort.
Moet hij soms schrijven dat ze daar opnieuw allemaal zwart betaald krijgen ? Of dat hij twijfelt of het klopt wat ze zeggen , zonder dat hij bewijzen heeft ?
En nergens staat dat Mulder geen vergoeding krijgt.

Je moet dat niet zo letterlijk nemen. Ik lees een groot hosanna over WKE en daar plaats ik vraagtekens bij. Die spelers zullen ongetwijfeld weer een mooie vergoeding krijgen voor voetballen in de 5e klas en ik verwacht dat Mulder ook een bovengemiddeld salaris vangt.
Dan zou ik daar als journalist op z'n minst wat vragen over stellen ipv de lofzang zo over te nemen.

Er is namelijk alle reden om WKE kritisch te volgen nu.
 

gevegt

Well-known member
Als je kritische vragen stelt word je er uit gegooid. Misschien wil hij dat ( nog ) niet.
 

Joost

Well-known member
Ik heb geen reden om eraan te twijfelen dat de jongens niet meer dan een normale , toegestane vergoeding krijgen.
Ze komen van het kamp of hebben er een sterke relatie mee, waardoor dat punt me niet onwaarschijnlijk lijkt.
Bovendien zaten enkele jongens zonder club nadat TEVV ermee ophield.
Ik lees nergens dat Mulder het vrijwillig, je bedoelt waarschijnlijk zonder vergoeding, doet.

Hield TEVV er niet mee op omdat er veel spelers wegliepen, oa naar WKE '16
 

bqandy

Well-known member
Hield TEVV er niet mee op omdat er veel spelers wegliepen, oa naar WKE '16

TEVV had helemaal niet opgeheven hoeven worden. De club is in feite door gegaan onder de naam De Treffers'16.
Maar deze mededeling op de site van TEVV maakt me wel nieuwsgierig:

TEVV heeft miv het seizoen 2016-2017 een jaar een TIME OUT. Dat betekent dat TEVV geen competitie-voetbal speelt in het komend seizoen. Nadere informatie volgt.

Maar inderdaad wat SanMark zei. TEVV betaalde niet meer en dus liepen de spelers weg. Vooral richting WKE en die club had dus meteen een 2e klasse waardige selectie.
 

SanMark.

Well-known member
TEVV betaalde niet meer en dus liepen de spelers weg. Vooral richting WKE en die club had dus meteen een 2e klasse waardige selectie.

En ze lopen bij de ene club weg omdat er niet meer betaald word en ze zullen bij de andere club dan niet betaald worden. Yeah right.
 

bqandy

Well-known member
En ze lopen bij de ene club weg omdat er niet meer betaald word en ze zullen bij de andere club dan niet betaald worden. Yeah right.
Maar clubliefde, warmte vanaf het kamp, drie keer in de week als 5e klasse voetballer gratis kunnen trainen om beter te worden met een toptrainer. En dan nog naar Spanje voor een trainingskamp met een mooi clubtenue, geweldig toch? En dan nog betalen? Hou op SanMark, daar is echt geen geld meer voor. :D
 

noordooster

Well-known member
Hield TEVV er niet mee op omdat er veel spelers wegliepen, oa naar WKE '16

In Tweede Exlo?rmond is een soort tweespalt ontstaan.
Een groep mensen die kennelijk een meerderheid van de leden achter zich kreeg wilde breken met het verleden waarin de club zich steeds verder verwijderde van haar achterban door spelers van buiten te halen en door fors te betalen.
Om met dat verleden te breken moest er een nieuwe vereniging komen en moest ook de naam van de club veranderd worden : de treffer '16 , afgeleid van de naam van het sportpark.
Een aantal oud-bestuursleden wilde deze naamsverandering niet en wil(de) dat TEVV blijft voortbestaan .
Er schijnt ook strijd te zijn over wie nou eigenaar is van bepaalde zaken op het sportpark, TEVV of De Treffer '16 .
 

noordooster

Well-known member
Maar clubliefde, warmte vanaf het kamp, drie keer in de week als 5e klasse voetballer gratis kunnen trainen om beter te worden met een toptrainer. En dan nog naar Spanje voor een trainingskamp met een mooi clubtenue, geweldig toch? En dan nog betalen? Hou op SanMark, daar is echt geen geld meer voor. :D

Ik zou zeggen, schrijf er een artikel over en vermeld er direct maar bij of ze betaald worden en zo ja hoeveel.
 

noordooster

Well-known member
Volgens de tweede quote weet jij daar alles van.

Die quote ging over TEVV. IK heb gehoord dat daar fors werd betaald ( en misschien ook wel ergens gelezen, dat weet ik niet meer zeker ).
Dus dat noemde ik daarom even.
Maar ja wat is fors, he ? In ieder geval werd het zo wel genoemd.
Maar het ging over WKE...
Jij leek ervan overtuigd dat daar ook nu nog zwart betaald wordt. Dus nogmaals: vertel maar, hoeveel...dan weet iedereen het.
Ik heb dat in ieder geval nog niet gehoord.
 
Bovenaan