De Groene Scout
Well-known member
Vandaag heeft het nieuwe WKE (volgens mij noemen ze zich WKE'16) een eerste oefenpotje gespeeld tegen Hoogeveen. WKE won gewoon met 6-0. Ploeg is dus direct al een paar maatjes te groot voor de 5e klasse.
Maken ze dan direct weer dezelfde fout?
Een groot verschil is dat ze in de topklasse een selectie hadden met nagenoeg allemaal spelers die niet op het kamp wonen en er verder ook geen binding mee hebben.
De nieuwe selectie bevat bijna allemaal spelers van het kamp of jongens die er een band mee hebben.
Velen speelden in eerste elftallen in de regio en hadden niet genoeg capaciteiten voor de topklasse.
http://www.tweenul.nl/nieuws/trainer-wke16-voetbal-leeft-hier-weer-op-het-kamp
Een artikel over Pascal Mulder , de trainer van WKE-16, zoals de opvolger van WKE heet.
Gezien de uitslagen in oefenwedstrijden en in de beker heeft het team wel het niveau van een tweede klasser.
Ik heb me dood gelachen om het artikel. Vul zelf maar in waarom.
Inderdaad. Als je journalist bent en je tekent dit op, dan heb je toch ook boter op je hoofd.
Dat hele WKE met hun veel te goede spelers die daar voor niks komen spelen. En Pascal Mulder zal dit ook wel vrijwillig doen.
Ik heb geen reden om eraan te twijfelen dat de jongens niet meer dan een normale , toegestane vergoeding krijgen.
En TEVV was ook al zo'n koop club.
WKE16 gaat weer gewoon op de oude voet verder.
Is het een idee om dan ook een 16 achter FC Twente te zetten?
Als jij het zegt, twijfel ik er ook niet aan. :duim: