WKE

De Groene Scout

Well-known member
Vandaag heeft het nieuwe WKE (volgens mij noemen ze zich WKE'16) een eerste oefenpotje gespeeld tegen Hoogeveen. WKE won gewoon met 6-0. Ploeg is dus direct al een paar maatjes te groot voor de 5e klasse.
 

de waan

Well-known member
Hoe kan dat nou. Zo'n beetje alle spelers van WKE moesten vandaag nog met TEVV aan de bak.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Het ging trouwens wel om het zaterdagteam van Hoogeveen, maar dan nog.

Die gaan gewoon door waar ze in februari opgehouden zijn. Ik vrees ook met dezelfde belastingmoraal.
 

noordooster

Well-known member
Ik vraag me wel af hoe dat team van Hoogeveen eruit gezien heeft.
Wie konden en wilden er meedoen tegen WKE ?
En hoe gemotiveerd waren ze na een degradatie, het afscheid van de trainer en een flink aantal spelers en zo aan het eind van het seizoen ?
Hoe dan ook, een dikke uitslag en WKE is komend seizoen natuurlijk de grote favoriet voor het kampioenschap, ook als je bedenkt dat 6 toekomstige WKE-spelers vandaag nog meededen bij TEVV.
 

noordooster

Well-known member
Een groot verschil is dat ze in de topklasse een selectie hadden met nagenoeg allemaal spelers die niet op het kamp wonen en er verder ook geen binding mee hebben.
De nieuwe selectie bevat bijna allemaal spelers van het kamp of jongens die er een band mee hebben.
Velen speelden in eerste elftallen in de regio en hadden niet genoeg capaciteiten voor de topklasse.
 

SanMark.

Well-known member
Een groot verschil is dat ze in de topklasse een selectie hadden met nagenoeg allemaal spelers die niet op het kamp wonen en er verder ook geen binding mee hebben.
De nieuwe selectie bevat bijna allemaal spelers van het kamp of jongens die er een band mee hebben.
Velen speelden in eerste elftallen in de regio en hadden niet genoeg capaciteiten voor de topklasse.

Dus voor de eerste jaren zijn die goed genoeg en dan moeten er weer meer spelers van buiten het kamp worden aangetrokken.
 

noordooster

Well-known member
Volgens mij heeft deze groep wel de capaciteiten om tot de tweede klasse te komen.
En dan ben je minstens 3 jaar verder.
Geen idee hoe dan de vlag er bij hangt bij WKE.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Inderdaad. Als je journalist bent en je tekent dit op, dan heb je toch ook boter op je hoofd.

Dat hele WKE met hun veel te goede spelers die daar voor niks komen spelen. En Pascal Mulder zal dit ook wel vrijwillig doen.
 

noordooster

Well-known member
Inderdaad. Als je journalist bent en je tekent dit op, dan heb je toch ook boter op je hoofd.

Dat hele WKE met hun veel te goede spelers die daar voor niks komen spelen. En Pascal Mulder zal dit ook wel vrijwillig doen.

Ik heb geen reden om eraan te twijfelen dat de jongens niet meer dan een normale , toegestane vergoeding krijgen.
Ze komen van het kamp of hebben er een sterke relatie mee, waardoor dat punt me niet onwaarschijnlijk lijkt.
Bovendien zaten enkele jongens zonder club nadat TEVV ermee ophield.
Ik lees nergens dat Mulder het vrijwillig, je bedoelt waarschijnlijk zonder vergoeding, doet.
 
Bovenaan