WK vrouwen 2019

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Houd er wel rekening mee dat Kralinger het Schotse voetbal gewend is he. Het WK vrouwen is een verademing voor hem.

Op het Schotse voetbalforum waar ik ook post, is er zelfs een heel subforum voor dit WK waar flink in gepost wordt, over iedere wedstrijd.
 

JMD

Well-known member
Ongunstig voor Nederland dit met het oog op de plaatsing voor de Spelen, begreep dat de beste 3 europese landen van dit WK naar de Spelen gaan. Je moet dus eigenlijk minimaal de 1/2 finale gaan halen om na dit toernooi al zeker te zijn van de Spelen.... Want er gaan heel veel Europese landen bij de laatste 8 zitten als het zo doorgaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ongunstig voor Nederland dit met het oog op de plaatsing voor de Spelen, begreep dat de beste 3 europese landen van dit WK naar de Spelen gaan. Je moet dus eigenlijk minimaal de 1/2 finale gaan halen om na dit toernooi al zeker te zijn van de Spelen.... Want er gaan heel veel Europese landen bij de laatste 8 zitten als het zo doorgaat.

Wel gunstig voor Team NL. Dat dameselftal zorgt alleen maar voor onrust binnen Team NL.
 

Pascallovic

Well-known member
Ongunstig voor Nederland dit met het oog op de plaatsing voor de Spelen, begreep dat de beste 3 europese landen van dit WK naar de Spelen gaan. Je moet dus eigenlijk minimaal de 1/2 finale gaan halen om na dit toernooi al zeker te zijn van de Spelen.... Want er gaan heel veel Europese landen bij de laatste 8 zitten als het zo doorgaat.
Gezien het schema is het nu ook weer geen onmogelijke opgave. Wat je ook van ze vindt, ze verliezen zelden.
 

erka

Well-known member
Frankrijk-Brazili? is de eerste volledige wedstrijd die ik zie, en dit is wel vermakelijk moet ik zeggen.
 
Bovenaan