WK vrouwen 2019

erka

Well-known member
Wat is dit dan joh. Claudia de Breij die daar in de analisten studio in de rust de mode expert en de amateur psycholoog uit gaat hangen. Dan wil je jezelf serieus nemen als sport, laat je zoiets toe. :eek:mg:

Dan liever Tess! Die zie ik nog wel vaker als analyticus of misschien zelfs als presentator terugkomen, mocht ze tijd hebben en ooit stoppen met tophandbal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan liever Tess! Die zie ik nog wel vaker als analyticus of misschien zelfs als presentator terugkomen, mocht ze tijd hebben en ooit stoppen met tophandbal.

Joh, er zijn genoeg alternatieven. Ik vind Anouk Hoogendijk een prima analiste. En Mandy van den Berg is ook weinig mis mee. Sterker nog, volgens mij zijn er talloze vrouwen te vinden die daar prima kunnen zitten. Maar ik lees net op twitter berichten van mensen die ook naar de voorbeschouwing hebben gekeken. En daar schijnt Claudia als eerste zin te hebben gezegd dat ze niets van voetbal weet, maar dat ze met een stel vriendinnen met wat ze noemt 'de les-bus' naar wedstrijden van de Oranjevrouwen gaat.

Ja kom op zeg, wie denk je dan als NOS een plezier te doen met haar uit te nodigen in die studio?
 

Friesland

Well-known member
Arno is zeker niet op de hand van Zweden... Als Japan die strafschop krijgt tegen Schotland, Zweden die strafschop tegen Thailand, dan kun je deze onmogelijk niet geven.
 
Arno heeft ook niet zijn beste avond. Net had hij het over een hoekschop terwijl er een vrije trap 10 meter van de cornervlag werd genomen.
 

Abubakari

Well-known member
Joh, er zijn genoeg alternatieven. Ik vind Anouk Hoogendijk een prima analiste. En Mandy van den Berg is ook weinig mis mee. Sterker nog, volgens mij zijn er talloze vrouwen te vinden die daar prima kunnen zitten. Maar ik lees net op twitter berichten van mensen die ook naar de voorbeschouwing hebben gekeken. En daar schijnt Claudia als eerste zin te hebben gezegd dat ze niets van voetbal weet, maar dat ze met een stel vriendinnen met wat ze noemt 'de les-bus' naar wedstrijden van de Oranjevrouwen gaat.

Ja kom op zeg, wie denk je dan als NOS een plezier te doen met haar uit te nodigen in die studio?

Is bij het (mannen) EK en WK toch ook zo, dat ze een BN'er uitnodigen? Doe je ook niemand een plezier mee.
 

de waan

Well-known member
Is bij het (mannen) EK en WK toch ook zo, dat ze een BN'er uitnodigen? Doe je ook niemand een plezier mee.

Ik geniet anders altijd enorm van de verhelderende inzichten en Bas Muijs en Barry Atsma. En als Milow dan ook nog een liedje komt zingen met een teckel op schoot en Hugo Borst in horizontale positie op de bank hangt/zit/ligt kan de avond helemaal niet meer stuk.
 

de waan

Well-known member
O ja, en dan ook nog een dagelijks itempje over een dier dat de wedstrijden van de volgende dag voorspelt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
@ Abu en de waan, jullie hebben gelijk. Bij het mannen WK doen ze inderdaad ook dat soort domme dingen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Als Nederland en Itali? vandaag winnen zijn 7 van de 8 landen in de kwartfinales Europees. Bij de vrouwen is dat volgens mij nog nooit gebeurd.
 

Eef de Kip

Well-known member
@ Abu en de waan, jullie hebben gelijk. Bij het mannen WK doen ze inderdaad ook dat soort domme dingen.

Klopt, alleen "willen we met z'n allen" dat het damesvoetbal net ze serieus genomen gaat worden als het mannenvoetbal. Dan zou het mi wel helpen als je dat soort nietszeggende gasten even niet uitnodigt en het voor nu even iets serieuzer houdt.
 

JMD

Well-known member
Het hoogste aantal Europese landen in de kwartfinales was tot nu toe 5, zowel in 1991 als 1995.

Dan is dus de volgende vraag legitiem: zijn de Europese landen de laatste jaren zoveel beter geworden of is het niet-Europese damesvoetbal de laatste jaren zoveel slechter geworden?
 

Atreides

Well-known member
Dan is dus de volgende vraag legitiem: zijn de Europese landen de laatste jaren zoveel beter geworden of is het niet-Europese damesvoetbal de laatste jaren zoveel slechter geworden?

Nederland is in elk geval veel beter geworden omdat het vrouwen voetbal een stuk serieuzer wordt genomen.

Gok dat het voor die andere Europese landen ??k van toepassing is. Sowieso hebben welvarende democratische landen een enorm competitief voordeel als het aankomt op talentontwikkeling.
 
Bovenaan