WK vrouwen 2019

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Opvallend trouwens dat alle duels in de 1/8e finales tussen een Europees en een niet-Europees land gaan. Van die Europese landen plaatsen de beste 3 zich voor de OS. Als er minder dan 3 Europese landen de halve finales halen, spelen de Europese verliezende kwartfinalisten een play-off in het voorjaar van 2020 voor Olympische kwalificatie. Als er minder dan 3 Europese landen de kwartfinales halen, spelen de 4 beste Europese landen die in de 1/8e finales hebben verloren (gebaseerd op de resultaten in de groepsfase) de play-off.

Engeland telt trouwens deze keer wel me voor Europese kwalificatie.
 

Friesland

Well-known member
Ik was enkel verbaasd dat Friesland ons richting Canvas stuurde.

Op de site van de FIFA stond bij de drie wedstrijden alleen "NOS" aangegeven, tijdens de groepsfase was dat het teken dat er alleen een livestrem op nos.nl is, Canvas leek mij dan een betere optie.
 

Friesland

Well-known member
Tijdens eventuele strafschoppenseries zal er niet automatisch geel worden gegeven aan de doelvrouw indien ze te vroeg van de lijn komt. De FIFA heeft hiervoor dispensatie gekregen van de IFAB.
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb al eerder 2 duels op een dag gekeken, zelfs een keertje 3.

Had je dit moment toevallig ook gezien?

tenor.gif


,,Curieus, natuurlijk
 

Batigoal

Well-known member
Nou dat gaat een lange wedstrijd worden als de scheidsrechter alle beslissingen langs de lijn met de VAR gaat checken.
 
Bovenaan