Doe jij ook eens een normaal duimpje.Ik plaats een grappig filmpje, voor mij hoeft ze niet kapot geschoten te worden. Als er een nieuw grappig filmpje voorbij komt zal ik voortaan toestemming vragen om hem te posten 👍
Uiteraard, maar ik vroeg me dus af wat ze daar voor had gedaan. Dacht dat ze misschien iets naars over Arne Slot had gezegd of zo. Maar het blijkt dat ze meer geld wilde en zich niet met een kluitje het riet in liet sturen en praatjes heeft.Je kunt iemand toch naar vinden? Ik heb ook wel een aantal mensen die ik naar vind (jij niet natuurlijk, denk meer aan PSV’ers).
Sorry. Dacht dat jij het ook een naar mens vond, maar dat is dus niet zo.Ik plaats een grappig filmpje, voor mij hoeft ze niet kapot geschoten te worden. Als er een nieuw grappig filmpje voorbij komt zal ik voortaan toestemming vragen om hem te posten 👍
👍Doe jij ook eens een normaal duimpje.
Vuile opnaaier!
Het is geen Feyenoord.Is de wedstrijd nog steeds bezig? Bizarre pot.
Inderdaad. Maar blijkbaar mag dat niet. En het is niet alsof we pogingen willen ondernemen om Rapinoe te vermoorden ofzo...Je kunt iemand toch naar vinden?
Inderdaad. Maar blijkbaar mag dat niet. En het is niet alsof we pogingen willen ondernemen om Rapinoe te vermoorden ofzo...
Mwah, dat heb ik dan ook weer niet gelezenInderdaad. Maar blijkbaar mag dat niet.
Dat mag wel, maar ik was benieuwd naar de reden. Dus niet zo zielig doen en met traantjes in je ogen zeggen dat "dat blijkbaar niet mag". Vond het alleen een beetje een vreemde reden en dat mag.Inderdaad. Maar blijkbaar mag dat niet.
Nee. Beetje jammer dat ze zo vreemd doen met de tijden. Bij de heren WK's zijn de tijden normaal gesproken steeds per dag hetzelfde, bij het dames WK gaat het alle kanten op. Morgen is er een duel om 3.00 en 9.30, de dag erna om 9.00 en 12.30. Zowel in de 1/8 als in de 1/4 finale was er maar 1 duel in de nacht, puur toeval steeds met Nederland.En gaan we allemaal vannacht opstaan voor de Leeuwinnen?
Dat is toch gewoon de route van Amerika als die eerste in de groep werden? Voor hen zijn het wel gunstige tijden. Volgens mij heb ik gehoord dat de FIFA die daarop had aangepast.Nee. Beetje jammer dat ze zo vreemd doen met de tijden. Bij de heren WK's zijn de tijden normaal gesproken steeds per dag hetzelfde, bij het dames WK gaat het alle kanten op. Morgen is er een duel om 3.00 en 9.30, de dag erna om 9.00 en 12.30. Zowel in de 1/8 als in de 1/4 finale was er maar 1 duel in de nacht, puur toeval steeds met Nederland.
Als nachtmens pur sang pak ik minimaal de eerste helft wel even mee.En gaan we allemaal vannacht opstaan voor de Leeuwinnen?
Aha, dat verklaart het dan. Had ik me niet gerealiseerd, maar dat zou logisch zijn idd.Dat is toch gewoon de route van Amerika als die eerste in de groep werden? Voor hen zijn het wel gunstige tijden. Volgens mij heb ik gehoord dat de FIFA die daarop had aangepast.
Je kan ook overdrijven....Dat mag wel, maar ik was benieuwd naar de reden. Dus niet zo zielig doen en met traantjes in je ogen zeggen dat "dat blijkbaar niet mag".
Je kan ook heel erg overdrijven...Zou mij niks verbazen als we binnenkort lezen dat er in Hillegom een wiskundeleraar van zijn bed is gelicht.