Ben je Panoramix tegengekomen?
Ik ben het grote verdriet maar even aan het wegspoelen met een biertje. Al heeft deze meer weg van een bananen-minth smoothie. Wel lekker fris.
Ben je Panoramix tegengekomen?
Ik ben het grote verdriet maar even aan het wegspoelen met een biertje. Al heeft deze meer weg van een bananen-minth smoothie. Wel lekker fris.
Dat lijkt op Berliner Weiße, getverderrieIk ben het grote verdriet maar even aan het wegspoelen met een biertje. Al heeft deze meer weg van een bananen-minth smoothie. Wel lekker fris.
Dat lijkt op Berliner Weiße, getverderrie
Ik had de wekker gezet maar na 20 minuten viel ik toch weer in slaap. Spanje was die eerste twintig minuten echt heel veel beter dan Oranje.
Net de samenvatting gezien. Twee momenten springen er echt uit; onbegrijpelijk dat de penalty van Oranje wordt teruggedraaid. En het verdedigen van de nummer 4 van Oranje bij de 2-1.
Je komt hier wel meer rare drankjes en eten tegen. Je raakt eraan gewend. Deze van Max ben ik nog niet tegengekomen.Dat ziet er echt heel goor uit Max.
Je komt hier wel meer rare drankjes en eten tegen. Je raakt eraan gewend. Deze van Max ben ik nog niet tegengekomen.
Laat gaan joh, ik vind jullie reisverhalen wel interessant eigenlijk, scheelt ook wel dat ik in zuid Frankrijk bij 36 graden met een pot bier in mijn zwembad lig.Wellicht dat iemand de reis posts in het vakantie topic kan plaatsen. Excuses voor het offtopic gaan.