Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Doet trouwens denken aan het WK 2018 bij de mannen toen Duitsland ook struikelde over Zuid-Korea. Ook bij de dames zie je die ploeg goed vanuit de organisatie blijven spelen.
En net als afgelopen winter bij de mannen stunt Marokko door de groep door te komen.
De knappe Noorsen worden vrij kansloos uitgeschakeld door Japan. Die spelen wel goed voetbal. Prima georganiseerd zoals altijd net als bij de mannen.
Als Nederland gewoon wint van Zuid-Afrika, dan is Spanje de tegenstander. Zij wonnen met 5-1 van Zwitserland en maken sowieso een goeie indruk dit toernooi.
Uit verveling toch weer een halve minuut gekeken. Verbinding was te traag voor de Ziggo app. Volgende trip toch maar eens advies bij Mario inwinnen hoe hij wel probleemloos kan kijken. Niet zozeer voor dit, maar Feyenoord en F1 had ik op zich wel willen zien.
Hier had ik toevallig tijd voor. Feyenoord-PSV was hier midden in de nacht. De dames 'gewoon' om 10.00 uur in de ochtend.
@Max. Ik gebruik gewoon mijn Nederlandse sim in combinatie met LetsVPN (Hong Kong) app. Ik heb daar gewoon een abonnement voor 30 dagen gekocht. FB, you Tube en zelfs Netflix op mijn mobiel.
Je Nederlandse sim gebruiken is toch vrij onbetaalbaar? Ik heb nu een Hong Kong eSim van Holafly aangezet met onbeperkt data was dat 69 euro voor dertig dagen. De Express VPN was 13 dollar. KPN is 30 euro per 2 GB. Misschien jouw VPN optie maar proberen in combinatie met de eSim van Holafly.
Ik ben bij de familie en dan heb ik gewoon de normale WiFi. Buiten de deur gebruik ik niet zoveel data. En anders via de hotspot van de telefoon van mijn vrouw. Zij gebruikt gewoon een Chinese sim. Het is ook vakantie, dus ik gebruik mijn telefoon sporadisch. Bellen naar Nederland al helemaal niet. Ik heb T-Mobile. VPN is iets van 7 dollar voor 30 dagen.
Via Wifi en VPN werkt het ook niet. Denk dat haar familie hun Wifi wat traag is en in de hotels was het niet veel beter. Daarnaast wellicht dat de Ziggo app gewoon niet geweldig is. YouTube en alles werkt verder prima. Zal het de volgende keer wel met jouw VPN proberen, ik zag dat ze een 72 uur proefperiode hebben.
Wedstrijd in de re-live gekeken. Werd eigenlijk nog onnodig spannend. Nederland leek me nonchalant en iedereen met een beetje snelheid loopt de rechterkant met Spitse en Vd Gragt er zo uit. Dan door een enorme keepersblunder wordt de spanning eruit gehaald. Gaat nog wat worden tegen Spanje, ook zonder Van de Donk begrijp ik.
Dat betekent dus nu dat van de wereldranglijst de volgende nummers eruit liggen:
1 (VS), 2 (Dui), 7 (Can), 8 (Bra)...
Zweden (3) is nu de hoogst geplaatste ploeg die over is
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.