. Ik heb best wel vertrouwen in Advocaat dat hij dit Oranje naar een hoger niveau kan krijgen.
Gelijkspel of winnen tegen Frankrijk
Dat zeg ik , uitgeschakeld.
Ik verbaas me eerlijk gezegd een beetje over het feit een hoop mensen nu opeens denken dat we tegen Frankrijk uit niet kansloos zijn. Is dit het nieuwe elan van Dickie Dick?
Lloris kan tegen ons ook zo'n beslissende fout maken.
Ben ik trouwens de enige die het allemaal nogal magertjes vond tegen Luxemburg?
Omdat we thuis tegen Frankrijk ook niet kansloos waren? Omdat Frankrijk ondanks het geploeter van Nederland maar drie punten meer heeft. Omdat verliezen van Zweden nou niet echt een teken is dat je onverslaanvaar bent. Omdat Dikkie aan het roer iets meer vertrouwen wekt dan faalhaas Blind.
Lloris kan tegen ons ook zo'n beslissende fout maken.
Ben ik trouwens de enige die het allemaal nogal magertjes vond tegen Luxemburg?
Volgens mij hebben thuis tegen Frankrijk 0 kansen gehad, dus je zou het kansloos kunnen noemen. We zijn die wedstrijd niet weggespeeld, maar het is ook niet zo dat er een verrassing in de lucht hing. Ik ga niet op basis van een overwinning op Luxemburg nu plotseling denken dat we in Frankrijk een resultaat gaan halen. Een Zweden heeft al het geluk van de wereld gehad dat ze gisteren gewonnen hebben. Dat overkomt Frankrijk echt geen 2x op rij.Omdat we thuis tegen Frankrijk ook niet kansloos waren? Omdat Frankrijk ondanks het geploeter van Nederland maar drie punten meer heeft. Omdat verliezen van Zweden nou niet echt een teken is dat je onverslaanvaar bent. Omdat Dikkie aan het roer iets meer vertrouwen wekt dan faalhaas Blind.
Ik heb gisteren niet gekeken maar ik begrijp dat het lek boven water is?
Ontzettend schattig die stoere mentaliteit maar er komt ook kwaliteit om de hoek kijken. Laat dat nou er net niet zijn.
haha, bij het Nederlands elftal.
Is de media een keer niet opportunistisch na 1 overwinning tegen een ploeg als Luxemburg is het weer niet goed.En het is precies wat Advocaat en Robben na afloop zeiden ipv dat negativisme van Maalderink en Egbers. Nu kun je ook nog 1e worden. Dat is de mentaliteit die je nodig hebt.
Is de media een keer niet opportunistisch na 1 overwinning tegen een ploeg als Luxemburg is het weer niet goed.