[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

  • Nederland wint (met gemak)

    Stemmen: 6 60,0%
  • De wedstrijd eindigt in een gelijkspel

    Stemmen: 2 20,0%
  • Luxemburg stunt en wint

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Susa

New member
Gelijkspel of winnen tegen Frankrijk en hopen dat de Zweden ook een uitglijder hebben in Bulgarije dat de 31e voor de laatste kans zal vechten.

De wedstrijd gisteren was zoals verwacht niet al te lastig.
 

Mario

Well-known member
Als Oranje wint in Frankrijk heb je alles weer in eigen hand. Uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan, maar zeker niet onmogelijk. Ik heb best wel vertrouwen in Advocaat dat hij dit Oranje naar een hoger niveau kan krijgen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gelijkspel of winnen tegen Frankrijk

Dat zeg ik , uitgeschakeld.

Ik verbaas me eerlijk gezegd een beetje over het feit een hoop mensen nu opeens denken dat we tegen Frankrijk uit niet kansloos zijn. Is dit het nieuwe elan van Dickie Dick?
 

de waan

Well-known member
Omdat we thuis tegen Frankrijk ook niet kansloos waren? Omdat Frankrijk ondanks het geploeter van Nederland maar drie punten meer heeft. Omdat verliezen van Zweden nou niet echt een teken is dat je onverslaanvaar bent. Omdat Dikkie aan het roer iets meer vertrouwen wekt dan faalhaas Blind.
 

JFK

Well-known member
Dat zeg ik , uitgeschakeld.

Ik verbaas me eerlijk gezegd een beetje over het feit een hoop mensen nu opeens denken dat we tegen Frankrijk uit niet kansloos zijn. Is dit het nieuwe elan van Dickie Dick?

Dat verbaast mij ook. Alleen Robben is topklasse, de rest heeft maar een middelmatig niveau. Depay, Janssen, Promes, Wijnaldum, Strootman noem ze maar op, allemaal speeltuinvoetballers.
En Frankrijk dan? Zullen die nu helemaal geknakt zijn? Loopt het bij hun dun door de broek omdat ze ook nog Nederland op bezoek krijgen?
Die doen even 5 ? 10% meer hun best en dan staan ze na 20 minuten al met 3-0 voor.
 

Batigoal

Well-known member
Lloris kan tegen ons ook zo'n beslissende fout maken.

Ben ik trouwens de enige die het allemaal nogal magertjes vond tegen Luxemburg?
 

Jozsef

New member
Ik heb zeker meer vertrouwen dan toen Blind aan het roer stond. Zag met eigen ogen tegen Ivoorkust dat het afjagen, druk zetten etc nu w?l aanwezig is, maar Frankrijk uit? Toch een brug te ver vrees ik.
Daarbij heeft Zweden al 2x tegen Frankrijk gespeeld. Het is nog niet gespeeld, maar zowel Frankrijk als Zweden hebben natuurlijk een betere uitgangspositie.
 

Eef de Kip

Well-known member
Omdat we thuis tegen Frankrijk ook niet kansloos waren? Omdat Frankrijk ondanks het geploeter van Nederland maar drie punten meer heeft. Omdat verliezen van Zweden nou niet echt een teken is dat je onverslaanvaar bent. Omdat Dikkie aan het roer iets meer vertrouwen wekt dan faalhaas Blind.

Niet kansloos?? Ok dan heb ik een iets ander beeld van die pot op mijn netvlies staan maar goed, Laten we het er op houden dat ik wat pessimistischer ben dan de rest.

Lloris kan tegen ons ook zo'n beslissende fout maken.

Ben ik trouwens de enige die het allemaal nogal magertjes vond tegen Luxemburg?

Nee hoor maar we spelen gewoon gelijk tegen Frankrijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Omdat we thuis tegen Frankrijk ook niet kansloos waren? Omdat Frankrijk ondanks het geploeter van Nederland maar drie punten meer heeft. Omdat verliezen van Zweden nou niet echt een teken is dat je onverslaanvaar bent. Omdat Dikkie aan het roer iets meer vertrouwen wekt dan faalhaas Blind.
Volgens mij hebben thuis tegen Frankrijk 0 kansen gehad, dus je zou het kansloos kunnen noemen. We zijn die wedstrijd niet weggespeeld, maar het is ook niet zo dat er een verrassing in de lucht hing. Ik ga niet op basis van een overwinning op Luxemburg nu plotseling denken dat we in Frankrijk een resultaat gaan halen. Een Zweden heeft al het geluk van de wereld gehad dat ze gisteren gewonnen hebben. Dat overkomt Frankrijk echt geen 2x op rij.
 

erka

Well-known member
Je weet maar nooit. Ik heb in elk geval 100% meer vertrouwen in Advocaat's aanpak dan in die van die ?bergigamegaprutser Blind.
Dan ga je vanzelf meer geloven in een verrassing, terwijl je bij Blind bij voorbaat al wist hoe het zou aflopen (behalve toen Advocaat hem hielp....)

En het is precies wat Advocaat en Robben na afloop zeiden ipv dat negativisme van Maalderink en Egbers. Nu kun je ook nog 1e worden. Dat is de mentaliteit die je nodig hebt.
 

JFK

Well-known member
Ontzettend schattig die stoere mentaliteit maar er komt ook kwaliteit om de hoek kijken. Laat dat nou er net niet zijn.
 

erka

Well-known member
Ontzettend schattig die stoere mentaliteit maar er komt ook kwaliteit om de hoek kijken. Laat dat nou er net niet zijn.

Als je geen kwaliteit hebt kun je altijd nog een heleboel bereiken met de juiste instelling. Zie EK van 2016.
 

Pascallovic

Well-known member
En het is precies wat Advocaat en Robben na afloop zeiden ipv dat negativisme van Maalderink en Egbers. Nu kun je ook nog 1e worden. Dat is de mentaliteit die je nodig hebt.
Is de media een keer niet opportunistisch na 1 overwinning tegen een ploeg als Luxemburg is het weer niet goed.
 

erka

Well-known member
Is de media een keer niet opportunistisch na 1 overwinning tegen een ploeg als Luxemburg is het weer niet goed.

Ha, ja dat kun je zeggen. Ik had meer het gevoel "winnen we eindelijk eens een keer relatief makkelijk zo'n kutwedstrijd, is het weer niet goed" :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan