WK Kwalificatie 2022 - Europa

Mario

Well-known member
Ik hoop wel dat we snel een beetje normaal doen rond Oekraïne, hoe erg de oorlog daar ook is. Die verslaggever bij Ziggo sport had het de hele wedstrijd over hoe verschrikkelijk het allemaal niet is, en ook de Schotten het volkslied van Oekraïne zongen, de vlaggen om de schouders... Oekraïne won echter wel verdiend. Schotland heeft altijd genoeg passie, maar heeft verder weinig te zoeken op het WK. Pas toen de batterij bij Oekraïne na een uur leeg raakte, kon Schotland wat terug doen.

Wales of Oekraïne naar het WK, het maakt mij niet zoveel uit. Ik hoop alleen wel dat de wedstrijden op het WK rondom Oekraïne normaal benaderd worden. Het is geen Songfestival.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Ik hoop wel dat we snel een beetje normaal doen rond Oekraïne, hoe erg de oorlog daar ook is. Die verslaggever bij Ziggo sport had het de hele wedstrijd over hoe verschrikkelijk het allemaal niet is, en ook de Schotten het volkslied van Oekraïne zongen, de vlaggen om de schouders... Oekraïne won echter wel verdiend. Schotland heeft altijd genoeg passie, maar heeft verder weinig te zoeken op het WK. Pas toen de batterij bij Oekraïne na een uur leeg raakte, kon Schotland wat terug doen.

Wales of Oekraïne naar het WK, het maakt mij niet zoveel uit. Ik hoop alleen wel dat de wedstrijden op het WK rondom Oekraïne normaal benaderd worden. Het is geen Songfestival.
Sportief heeft Oekraïne ook gewoon veel meer te zoeken op een eindtoernooi dan Schotland of Wales, dus dat scheelt.
 

Raul

Well-known member
Oekraïne kan een halt toeroepen aan het folkloristische gedweep met zowel Schotland als Wales. De traditional 'Oh Flower of Scotland' kan nog door de beugel, evenals de Welsh anthem.
Totaal geen moeite mee. Ik houd wel van die sfeer. Heerlijk ‘zingend’ ten onder gaan.
 

ALenstra

Well-known member
Wales-Oekraine nu live op de vrije kanaal van Ziggo. Nog geen doelpunten na twintig minuten.
 

erka

Well-known member
De eerlijkheid gebied te zeggen dat Wales helemáál niks is en Oekraine ook niet heel sprankelend. Aan deze twee ploegen gaan geen smaakmakers op het WK verloren.
 

JMD

Well-known member
Wales naar het WK!
En dat vind ik dan (los van de tegenstand) ook wel weer mooi. Voor het eerst sinds 1958....

Oekraïne had van mij ook wel gemogen hoor, is best een flink voetballand, alhoewel die op WK/EK vaak zwaar verdedigend voor de dag komen. Maar met dat gedweep van 'Oekraïne moet naar het WK wegens de oorlog' of (nog erger) 'Oekraïne moet het WK cadeau krijgen' (Graeme Souness was dat volgens mij die dat zei) vond ik belachelijk. Want waar waren die geluiden toen Irak of Afghanistan bv aangevallen werd, of Bosnië in de jaren '90? We zijn verdorie het Songfestival niet.
 
Bovenaan