WK kwalificatie 2022 - CONCACAF

Max

Administrator
Forumleiding
O ja, dat zouden ook heel goeie opties zijn. Al kan ik me voorstellen dat Doekhi en Melayro Bogarde voorlopig even de boot afhouden.

Ja die hebben beide nog wel potentie. Melayro Bogarde was echt fenomenaal in de jeugd van Feyenoord. Zonde dat die jongen relatief weinig minuten heeft gemaakt.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Curacao ligt er ook uit.

Misschien moeten de Nederlandse Antillen maar weer in het leven geroepen worden, al was het alleen voor sport (zoals West Indies bij Cricket).
Curacao en Aruba (en de rest) samen maken meer kans dan afzonderlijk.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Curacao ligt er ook uit.

Misschien moeten de Nederlandse Antillen maar weer in het leven geroepen worden, al was het alleen voor sport (zoals West Indies bij Cricket).
Curacao en Aruba (en de rest) samen maken meer kans dan afzonderlijk.
Het huidige elftal van Curaçao is vrijwel hetzelfde elftal als je zou hebben als je de Antillen weer bij elkaar brengt...
 
D

Deleted member 2709

Guest
Mwah, dan komen er wellicht een hoop Nederlanders in beeld die het nu niet overwegen?
Dumfries is bijvoorbeeld Arubaans international geweest (ja hij zal het nu niet meer doen)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Aruba heeft inderdaad nog niet de transitie doorgemaakt die Curacao wel al heeft doorgemaakt. Dus wellicht dat het wel kan schelen. Ik heb niet echt een goed beeld van wie nou precies van Curacao of Aruba komt.
 

Mario

Well-known member
Die Canadese verslaggever schreeuwt wel heel erg. Viel me al op in de wedstrijd tegen Suriname.
 

Kielse Rat

Well-known member
Canada klopte vannacht Mexico en zet een grote stap richting Qatar. Zou leuk zijn als die zich eens kunnen plaatsen.
 

ALenstra

Well-known member
Het zou overigens niet de eerste keer zijn dat Canada op een WK speelt. Maar een doelpunt op een WK hebben ze nooit gemaakt.
 
Bovenaan