WK kwalificatie 2022 - CONCACAF

Forza AZ

Well-known member
Suriname begint in ieder geval goed, maar moeten nog tegen Canada.
Dat is de laatste wedstrijd en wordt gespeeld in Canada. Zeer waarschijnlijk hebben ze dan beide 9 punten. Voor Suriname zou het lekker zijn als ze met een beter doelsaldo aan de laatste wedstrijd kunnen beginnen.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat is de laatste wedstrijd en wordt gespeeld in Canada. Zeer waarschijnlijk hebben ze dan beide 9 punten. Voor Suriname zou het lekker zijn als ze met een beter doelsaldo aan de laatste wedstrijd kunnen beginnen.
Dat betere doelsaldo kan Suriname nu wel vergeten, want Canada won gisteren met 0-11 van de Cayman Eilanden.
 

Batigoal

Well-known member
Dat betere doelsaldo kan Suriname nu wel vergeten, want Canada won gisteren met 0-11 van de Cayman Eilanden.

En wat je erbij moet vertellen is dat niemand minder dan Den Bosch-verdediger Frank Sturing de openingsgoal maakte!

Ze hebben met Davies, David en Larin wel een uitstekende aanval en Osorio en Cavallini zijn MLS-toppers. Zal leuk zijn om ze tegen Suriname aan het werk te zien.
 

Forza AZ

Well-known member
Curaçao heeft de heenwedstrijd in Panama verloren met 2-1. Dinsdag de return voor een plek in de finalegroep.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Boëtius zal verder denk ik ook nog wel gaan aansluiten. Verder zal denk ik de toestroom wel langzamerhand stagneren.

WK is best een uitdaging om te bereiken, maar de Gold Cup kunnen ze toch ook nog aan meedoen?
 

Batigoal

Well-known member
Queensy Menig, Gyrano Kerk, Che Nunnely hopen ze nog op, dan heb je ze allemaal wel zo'n beetje gehad. Wel weinig jonge Surinaamse voetballers in de Eredivisie de laatste jaren, dus de nieuwe toevoer als al die dertigers afhaken kan wel een dingetje worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die laatste weinig zien spelen, maar Menig en Kerk zijn wel gevaarlijke spelers. Zeker op de counter tegen de sterkere landen.

De gebroeders Bogarde die nu bij Villa en Hoffenheim spelen zijn neem ik aan Surinaams. Die kun je er prima bij hebben. Doekhi van Vitesse wellicht?
 

Forza AZ

Well-known member
Boëtius zal verder denk ik ook nog wel gaan aansluiten. Verder zal denk ik de toestroom wel langzamerhand stagneren.

WK is best een uitdaging om te bereiken, maar de Gold Cup kunnen ze toch ook nog aan meedoen?
Suriname doet volgende maand voor het eerst mee aan de Gold Cup.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Die laatste weinig zien spelen, maar Menig en Kerk zijn wel gevaarlijke spelers. Zeker op de counter tegen de sterkere landen.

De gebroeders Bogarde die nu bij Villa en Hoffenheim spelen zijn neem ik aan Surinaams. Die kun je er prima bij hebben. Doekhi van Vitesse wellicht?
O ja, dat zouden ook heel goeie opties zijn. Al kan ik me voorstellen dat Doekhi en Melayro Bogarde voorlopig even de boot afhouden.
 
Bovenaan