Susa
New member
Servi? heeft een abonnement op gigantisch teleurstellen op eindtoernooien. Gaan ook ineens altijd ontiegelijk laf spelen.
in 98 en 2000 viel dat toch wel mee ?
2006 was wel zwak
Servi? heeft een abonnement op gigantisch teleurstellen op eindtoernooien. Gaan ook ineens altijd ontiegelijk laf spelen.
in 98 en 2000 viel dat toch wel mee ?
2006 was wel zwak
Wel hard voor Zwitserland: 27 op 30 pakken, heel de kwalificatie op kop gestaan en dan toch nog barrages moeten spelen omdat je je laatste match verliest.
Van de 1629 spelers die in actie kwamen tijdens de WK-kwalificatie gaven er slechts twee meer passes achteruit op eigen helft dan Daley Blind.
Klopt, maar wel naar achteren.Net als zijn vader glipt hij er overal doorheen.
Van de 1629 spelers die in actie kwamen tijdens de WK-kwalificatie gaven er slechts twee meer passes achteruit op eigen helft dan Daley Blind.
Wie cre?erde de grootste kansen ook alweer?Kevin Strootman was ??n van die twee anderen?
Zweden uit, je speelt ze van de mat, moet alleen nog even de kansen benutten. Totdat Strootman besluit Marcus Berg vrij te zetten, 1-0 achter op slag van rust.
Wijnaldum lijkt me een grotere kanshebber.Strootman is denk ik statistisch de slechtste speler van de hele WK kwalificatie. Die moet je nooit meer oproepen.
Wie cre?erde de grootste kansen ook alweer?
Maakt niet uit, het antwoord blijft hetzelfde.Voor Zweden of voor Oranje of gewoon in het algemeen?
Strootman is denk ik statistisch de slechtste speler van de hele WK kwalificatie.