WK Kwalificatie 2018: Europa

Mario

Well-known member
Ik zal het niet zien, alle focus is natuurlijk op de wedstrijden van Oranje tegen Schotland en Roemenie ...

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep dat Schotland speciaal een nieuw legertje spelers heeft opgetrommeld.

Mario

Well-known member
Zweden hoort er ook bij.

Laatste 2 WK's niet aanwezig, de 2 WK's daarvoor niet verder dan de 2e ronde ...

Team Kuipers fluit trouwens de play-off return tussen Griekenland en Kroatie op 12 november.

Laatst bewerkt:

Makanaky

Well-known member
Die penal werd met heel veel mazzel gegeven, was niet eens hands laat staan opzettelijk. Maar het spelbeeld was wel heel eenzijdig met enkel kansen voor de Zwitsers. De Noord-Ieren hebben in 90 minuten geen enkele bal op doel gekregen, wat een armoe.

Batigoal

Well-known member
Dus na de Ieren hebben nu ook de Noord-Ieren een 'handstrauma' in kwalificatieplayoffs.

Overigens plaatste de NOS de vlag van Ierland op hun achtergrondscherm tijdens het uitzenden en analyseren van de samenvatting. Dat lijkt me je reinste discriminatie.

Fenerium

Member
Dus na de Ieren hebben nu ook de Noord-Ieren een 'handstrauma' in kwalificatieplayoffs.

Overigens plaatste de NOS de vlag van Ierland op hun achtergrondscherm tijdens het uitzenden en analyseren van de samenvatting. Dat lijkt me je reinste discriminatie.

Ik klaag er niet over hoor, heb toch wel mooi wat geld binnen dankzij die dubieuze beslissing.

Batigoal

Well-known member
Ik klaag er niet over hoor, heb toch wel mooi wat geld binnen dankzij die dubieuze beslissing.

Oh ik zie uiteindelijk ook liever Zwitserland op een eindtoernooi dan de Noord-Ieren, maar dit was wel een zuur verlies. Ook omdat Zwitserland na 5 minuten al met 10 man hadden moeten staan.

Bovenaan