Vijf tickets in totaal beschikbaar, misschien komt er dan wel een verrassing uit een van de andere groepen.Algerije, Nigeria, Kameroen en Zambia in 1 groep voor 1 plaats op het WK... Goeiemorgen...
Overige groepen:Vijf tickets in totaal beschikbaar, misschien komt er dan wel een verrassing uit een van de andere groepen.
Overige groepen:
A: Tunesi?, DR Kongo, Guinee, Libi?
C: Ivoorkust, Mali, Marokko, Gabon
D: Senegal, Kaapverdi?, Zuid Afrika, Burkina Faso
E: Ghana, Egypte, Kongo, Uganda
Tunesi? en Ivoorkust lijken me de grote favorieten in A en C. In E zal het tussen Ghana en Egypte gaan, ook geen verrassende deelnemers aan het WK.
De verrassing kan misschien uit D komen. Senegal en Zuid Afrika zijn niet heel veel sterker dan de andere 2, dus misschien kan Kaapverdi? of Burkina Faso voor een stunt zorgen.
Ja, alleen de 5 groepswinnaar gaan naar het WK.Komt er uit iedere groep ??n ploeg op het WK? In dat geval jammer, want ik hoop dat DR Congo eens op een WK komt. Die hebben momenteel veel goeie voetballers en kunnen best een leuk team opstellen. Die Noord-Afrikaanse ploegen die op een eindtoernooi altijd tegenvallen heb ik nu wel gezien.
Komt er uit iedere groep ??n ploeg op het WK? In dat geval jammer, want ik hoop dat DR Congo eens op een WK komt. Die hebben momenteel veel goeie voetballers en kunnen best een leuk team opstellen. Die Noord-Afrikaanse ploegen die op een eindtoernooi altijd tegenvallen heb ik nu wel gezien.
Mahi scoorde toen Mali nog maar met 9 man stond...