Benzekri :duimVeel Arabisch-geori?nteerde landen. Zo'n Tunesi? is echt helemaal nooit wat aan en het Egyptisch koppijnvoetbal van Italia '90 spreekt ook boekdelen. Enkel bij Marokko heb ik een beeld van frivole mislukkingen.
Benzekri :duimVeel Arabisch-geori?nteerde landen. Zo'n Tunesi? is echt helemaal nooit wat aan en het Egyptisch koppijnvoetbal van Italia '90 spreekt ook boekdelen. Enkel bij Marokko heb ik een beeld van frivole mislukkingen.
Ik las al dat het de schuld van de politie was.Welnee, het is de schuld van voetbalsupporters en het voetbal.
Ik las al dat het de schuld van de politie was.
In Amsterdam niet, want daar deed de politie niets behalve gehoorschade oplopen. 0 aanhoudingen verricht.Ik las al dat het de schuld van de politie was.
In Amsterdam niet, want daar deed de politie niets behalve gehoorschade oplopen. 0 aanhoudingen verricht.
Dan zal er ook wel niet zo veel aan de hand geweest zijn.
Heb de beelden gezien uit Amsterdam, was inderdaad niet zoveel aan de hand. Veel vreugde, wat vuurwerk en een kruispunt blokkeren. Maar niet zoals in Brussel.
Was wel iemand om de hoek van het gebeuren doodgestoken las ik vanmorgen. Geen idee of het er verband mee houdt. Het was echter wel opvallend gezien het volgens mij net een beetje redelijk ging in Amsterdam. Dan lees je in enkele dagen dit en dat er iemand in het IJ was gevonden.
Dat wordt wat als het Belgi?-Marokko zou zijn op het WK.
Zeker. Voor wie moeten we dan zijn?
Ja goed, bij een overwinning wordt er feest gevierd met rellen en vernielingen, maar bij een nederlaag moeten de jongens natuurlijk ook hun frustraties op de stad kunnen botvieren. Drie keer gelijkspel dan maar voor Marokko komend WK. :duim:
Zeker. Voor wie moeten we dan zijn?