[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

  • Zweden

    Stemmen: 10 50,0%
  • De stand is na 90 minuten gelijk

    Stemmen: 2 10,0%
  • Nederland

    Stemmen: 8 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .

Eresd?g?

Banned
0-0 zou niet eens zo slecht zijn... Maar ik hoop gewoon dat alles op z'n plek valt vanavond en dat Oranje eindelijk eens lekker speelt. De eerste 20 minuten tegen Griekenland was prima dus t kan wel. Een paar goeie wisselingen doorgevoerd dus Blind is niet helemaal blind....
 

Pascallovic

Well-known member
Een 0-0 verwacht ik niet. Zoveel vertrouwen heb ik niet in de verdediging van Oranje. Ik ga ervanuit dat Oranje voor een overwinning minimaal 2 doelpunten nodig heeft.
 

RickPSV

Active member
Een 0-0 verwacht ik niet. Zoveel vertrouwen heb ik niet in de verdediging van Oranje. Ik ga ervanuit dat Oranje voor een overwinning minimaal 2 doelpunten nodig heeft.

Na 1 goal denken ze meteen van: ''En nu terughangen'', oftewel dan is de winnaarsmentaliteit niks meer. Een vb is Frank de Boer, Ajax met 5-0 voor en daarna maakt NEC nog een goal en Frank helemaal boos omdat Ajax terug ging hangen, zo hoort het ook want je moet door blijven zetten en niet terug gaan hangen.
 

Mario

Well-known member
Die Zweden maken zich helemaal niet zo druk. Eerst lekker barbecueen, en dan ff ballen tegen Nederland.
 

Sjorro

Active member
Wie keept er vanavond?

Cillessen krijgt weinig krediet in Oranje. Zoveel heeft hij niet verkeerd gedaan. Het is al onrustig rondom Oranje en nu ga je met de keepers ook weer switchen. Ik vind de verschillen dermate klein, dat een keeperswissel niet echt nodig is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Volledig met je eens hoor, het is volledig inwisselbaar. Ik denk dat je ook net zo goed met Stekelenburg kunt beginnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We stellen iedere keer een andere verdediging op, dus je hoeft niet omwille van vastigheden aan Cillessen vast te houden. Daarnaast staat hij ook niet bijzonder bekend als iemand die zijn verdediging goed neerzet om te veronderstellen dat hij nou heel veel meer coaching kwaliteiten zou hebben dan Zoet.
 

Janssen

Well-known member
Ik kan er met mijn hoofd nog steeds niet bij dat een groep professionals (laten we de KNVB voor het gemak zo beschouwen) het klaarspeelt om na zo'n ramp als het EK op exact dezelfde voet verder te gaan en dan te verwachten dat het wel goed komt.
 

Batigoal

Well-known member
Zijn daar beelden van ?

Tenzij hij met iemand anders verward wordt, maar zoveel donkere spelers lopen er niet rond in Rusland, dus dat lijkt me sterk.

Maar serieus, zijn goal vorige week en knal op de lat; dat soort individuele acties zie je hem nooit maken in Oranje. Dus hij kan best eens teveel instructies krijgen bij Oranje.
 
Bovenaan