[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

  • Zweden

    Stemmen: 10 50,0%
  • De stand is na 90 minuten gelijk

    Stemmen: 2 10,0%
  • Nederland

    Stemmen: 8 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Dat ze dan niet die Hansson van Feyenoord opstellen. Ook al een hoogvlieger.
 

RickPSV

Active member
Zijn daar beelden van ?

Daar zijn beelden van ja, zoek maar op op Youtube ''Quincy Promes Spartak Moskou''

Dat ze dan niet die Hansson van Feyenoord opstellen. Ook al een hoogvlieger.

Beter de 2e keeper van Feyenoord dan die van FC Kopenhagen inderdaad.
Maar ze hebben ook de 1e keeper van EA Guingamp en de 1e keeper van AIK, maar blijkbaar is die 2e keeper van FC Kopenhagen toch iets beter.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Als Isaksson zijn hele carri?re eerste doelman van Zweden is geweest, dan zegt dat veel over de rest.
 

RickPSV

Active member
Als Isaksson zijn hele carri?re eerste doelman van Zweden is geweest, dan zegt dat veel over de rest.

Als Nordfeldt bij Heerenveen was gebleven, had hij 1e keeper kunnen worden en hadden ze nog een fatsoenlijke keeper. Maar hij ging voor het geld en dus naar Swansea waarbij hij wist dat zijn internationale carri?re erop zat.
 

SanMark.

Well-known member
Als Nordfeldt bij Heerenveen was gebleven, had hij 1e keeper kunnen worden en hadden ze nog een fatsoenlijke keeper. Maar hij ging voor het geld en dus naar Swansea waarbij hij wist dat zijn internationale carri?re erop zat.

Jij hebt er echt wel verstand van zeg.
 

de waan

Well-known member
Ik weet niet waar het op slaat, maar op de een of andere manier ben ik toch weer optimistisch.

Benieuwd hoe lang ik dat volhoud.
 

Eresd?g?

Banned
Eerste kwartier overleven en dan op zoek naar de voorsprong. Met name bij dode spelmomenten 1000% concentratie.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik weet niet waar het op slaat, maar op de een of andere manier ben ik toch weer optimistisch.

Benieuwd hoe lang ik dat volhoud.

Daar probeer ik ook elke keer mee op te houden. Ik hou het maar op na?viteit, onbewust tegen beter weten in denken dat je tegen landen als Zweden nog steeds eenvoudig moet kunnen winnen.

Ik zou bijna durven zeggen dat ik nog een beetje in het verleden leef wat het Nederlands elftal betreft.
 
Bovenaan