[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

  • Zweden

    Stemmen: 10 50,0%
  • De stand is na 90 minuten gelijk

    Stemmen: 2 10,0%
  • Nederland

    Stemmen: 8 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .

Janssen

Well-known member
[WK kwalifciatie] Zweden - Nederland dinsdag 6 september

Blind linksback ipv Willems, Van Dijk centraal. Daley moet en zal spelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als het ten koste van Willems gaat, vind ik dat prima.

Van Aanholt is ook wel kwetsbaar.. Janmaat wat aanvallender en Blind wat defensiever.


Sneijder hangend links, wisselend met Wijnaldum vind ik ook al beter. Dan zou ik wel Narsingh met zijn diepgang op rechts zetten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Blind als linksback is natuurlijk niet logisch als je met Sneijder hangend op links gaat spelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Misschien wel als we minder na?ef gaan denken. Zorg eerst maar dat het achterin goed staat. Als je ziet hoeveel ruimte we weggaven tegen Griekenland. Eerst dichttimmeren die handel.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zweden zal nou ook niet met een rechterspits spelen dus ach, en laten we nou niet net doen of Willems onwijs goed was tegen die Grieken.
 

RickPSV

Active member
http://www.vi.nl/nieuws/vermoedelijke-opstelling-oranje-sneijder-hangend-op-links.htm

Weet je, als je het allemaal niet meer weet als trainer en spelers kap er dan gewoon mee maar laat niet weer duizenden mensen tegen beter weten in de tv aanzetten morgen. Met je fantasieopstelling. En haal die KUTPROMES er nou eens uit.

op Promes na een logische opstelling... ik vind Janmaat sowieso de beste rechtsback die we hebben. Zeker beter dan Veltman die er ''overheen moest denderen'' wat hij dus echt niet kan en voorzetten die helemaal de mist in gingen... En dat kan Janmaat dus wel.
 

Eresd?g?

Banned
Weinig mis mee hoor, deze opstelling. Promes, Narsingh of Berghuis op rechts? Dan zou ik toch ook Promes kiezen. Op links zakte hij door het ijs maar vanaf rechts zie ik m t nog wel doen. Persoonlijk had ik trouwens voor een 5-3-2 systeem gekozen. Blijkbaar wil Blind toch 4-3-3 spelen.
 

RickPSV

Active member
Weinig mis mee hoor, deze opstelling. Promes, Narsingh of Berghuis op rechts? Dan zou ik toch ook Promes kiezen. Op links zakte hij door het ijs maar vanaf rechts zie ik m t nog wel doen. Persoonlijk had ik trouwens voor een 5-3-2 systeem gekozen. Blijkbaar wil Blind toch 4-3-3 spelen.

Heel Nederland wilt tegenwoordig 5-3-2, want ook bij Nederland - Griekenland toen Bas Dost & Janssen voorin stonden was er veel meer dreiging... maar Blind is daar te blind voor blijkbaar...
 

Pascallovic

Well-known member
Heel Nederland wilt tegenwoordig 5-3-2, want ook bij Nederland - Griekenland toen Bas Dost & Janssen voorin stonden was er veel meer dreiging... maar Blind is daar te blind voor blijkbaar...
Ik heb die dreiging dan gemist, want los van de beginfase was er vanuit Oranje geen dreiging. Dat men op het eind wat oppertunistischer ging spelen met een achterstand, maakt nog niet dat er veel meer dreiging was. 5-3-2 kun je natuurlijk doen, maar dat is onder deze bondscoach ook nog geen succesnummer gebleken. Wat ie ook doet het lijkt toch niks te worden. Dat is iets waar Blind toch eens over na moet denken.
 

Mario

Well-known member
Zweden parkeert gewoon 2 bussen voor de goal. Ik ben benieuwd of Nederland creatief genoeg is om daar doorheen te komen. Het zal wel 0-0 worden, en dan gaat de Blind discussie voorlopig een maand door.
 

Makanaky

Well-known member
Sneijder was toch al negentig zag ik gister? Duurt heel lang voordat mannen van die leeftijd zijn opgestaan.
 

RickPSV

Active member
Maar ook de Zweden zijn niet echt veel meer, de eerste keeper van Zweden (Olsen) is 2e keeper bij FC Kopenhagen... de rest is nog wel redelijk.
 

Batigoal

Well-known member
Die Promes is ook een raadsel. De meest flitsende acties bij Spartak, echt een ster is hij daar. Maar in Oranje heeft hij nog nooit toegevoegde waarde gehad.

Verder denk ik dat het zo'n typische wedstrijd wordt waarin de Zweden niks kunnen laten zien, maar dat Nederland nul kansen cre?ert.
 
Bovenaan