Is een enorme speler met heel veel rechten. Vooral in Duitsland en Japan zijn ze heel groot.Nog nooit van gehoord. Ik ben al blij dat ik Netflix heb 😂
O ja, je hebt gelijk... Ik zie nu idd ook de voetnoot in het schema staan.Ben je niet gewoon in de war met de tijdzones?
Alle duels staan met hun lokale tijd.
Dus Bayern v Auckland om 12:00 in Cincinatti is niet tegelijkertijd met PSG V Atletico Madrid om 12:00 in Los Angeles, want dat is 15:00 in Cincinatti.
Mooie tijd om de bbq aan te steken.
We kunnen onze agenda's pakken
WK Clubs start 1 dag eerder, al op zaterdag 14 juni (oke, wel om 02.00 in onze vroege zaterdagochtend, maar toch)
Nou op DAZN niet! Die zijn nog steeds enthousiaste promofilmpjes aan het plaatsen. Nu ook weer een interview met onze voetballeider Infantino die vertelt dat dit een geweldig toernooi gaat worden. En als hij dat zegt, dan geloof ik hem wel!Morgen begint het. Stilte voor de storm hier?
Tot zover ik weet zijn ze met hun sterkste selecties aanwezig.Doen clubs ook daadwerkelijk mee met hun sterkste selectie of geven ze die rust en mag de b en c garnituur opdraven?
Ik zal vanaf de kwartfinale echt af en toe wel eens kijken, maar de voorrondes gaan vooral heel veel kwaliteitsverschil laten zienhttps://en.wikipedia.org/wiki/2025_FIFA_Club_World_Cup_squads
Zo te zien is iedereen op zijn sterkst.
Het lijkt mij wel een geinig toernooi. Uiteraard zullen er grote verschillen onderling zitten. Maar van clubs als Palmeiras, River Plate, Boca Juniors, Botafogo en Monterrey verwacht ik wel dat ze het hun Europese tegenstanders lastig kunnen maken. Misschien niet de absolute topclubs zoals PSG en Real Madrid, maar ik zie ze wel punten pakken tegen Salzburg, FC Porto, Benfica, misschien Dortmund.