Trump zal wel regelen dat Rusland de plek van Iran in mag nemen.Iran staat trouwens op de lijst van gebande landen voor de VS, wat betekent dat niemand het land in mag, ook niet met een visum. Hoe zouden ze dat oplossen![]()
Die loten "toevallig" zodanig dat ze alle groepswedstrijden in Mexico en/of Canada spelen.Iran staat trouwens op de lijst van gebande landen voor de VS, wat betekent dat niemand het land in mag, ook niet met een visum. Hoe zouden ze dat oplossen![]()
Mocht dat zo zijn ga ik ze dusdanig aanmoedigen dat ze vanzelf een wedstrijd in Amerika moeten spelen.Die loten "toevallig" zodanig dat ze alle groepswedstrijden in Mexico en/of Canada spelen.
In deze tijd klinkt dat bijna racistisch.Waarom zijn ze in Azië zo snel?
Deze ken ik niet.
Omdat de kwalificatie heel anders is ingericht.Waarom zijn ze in Azië zo snel?
En zo is het heer de waan!De Aziaten zijn dus niet per se sneller.
Kan me ook wel voorstellen, ontbraken al in 2018 en 2022, die willen er echt weer bij zijn. En als je met 3-0 verliest in Noorwegen, en er maar 1 ploeg direct gaat is het direct alarmfase 1Paniek in Italië
![]()
WK-paniek slaat na 'ongekende vernedering' toe in Italië: 'Schandalig, marteling'
In Italië is de paniek toegeslagen na de afstraffing tegen Noorwegen (3-0). Vrijdagavond werd de Squadra Azzurra, de Europees kampioen van 2021, in zijn hemd gezet, tot grote frustratie van de Italiaanse pers.www.voetbalprimeur.nl