Waarschijnlijk mogen er geen competitie-wedstrijden live worden uitgezonden tegelijk met WK-wedstrijden. Vandaar ook dat de 2 speelrondes in de Eerste Divisie in december op rustdagen van het WK staan ingepland.De wedstrijden ADO v Roda en MVV v Almere zijn vanwege de openingswedstrijd verplaatst naar respectievelijk woensdag en zaterdag.
Ik ben me al de hele middag aan het afvragen wie dit bedacht heeft.
Dat is niet van toepassing op ADO Den Haag v Roda want die stond op 20:00 terwijl Qatar v Ecuador al om 17:00 begint.Waarschijnlijk mogen er geen competitie-wedstrijden live worden uitgezonden tegelijk met WK-wedstrijden. Vandaar ook dat de 2 speelrondes in de Eerste Divisie in december op rustdagen van het WK staan ingepland.
Nee, dat maakt volgens mij niet uit. De kkdclubs hebben volgens mij in overleg met de knvb voor deze variant gekozen. Er was ook de mogelijkheid gewoon door te spelen of het compleet stil te leggen.Waarschijnlijk mogen er geen competitie-wedstrijden live worden uitgezonden tegelijk met WK-wedstrijden. Vandaar ook dat de 2 speelrondes in de Eerste Divisie in december op rustdagen van het WK staan ingepland.
Die gaan weer bieren!En Putin👍
Leuk vakantiehuisje bouwen. Goedkope aebeidskrachten en belastingvrij.Het kabinet en de koning gaan ook naar Qatar.