WK 2022 in Qatar

erka

Well-known member
Een regenboogarmband!

Ik neem aan dat we op het WK boogschieten in Noord-Korea met regenboogpijlen gaan schieten, op het WK Zwemmen in Yemen regenboogzwembroeken aan hebben en op het WK Zwerkbal in Zimbabwe met regenboogbezemstelen vliegen.
 

Abubakari

Well-known member
Een regenboogarmband!

Ik neem aan dat we op het WK boogschieten in Noord-Korea met regenboogpijlen gaan schieten, op het WK Zwemmen in Yemen regenboogzwembroeken aan hebben en op het WK Zwerkbal in Zimbabwe met regenboogbezemstelen vliegen.
Ga jij eigenlijk kijken?
 

erka

Well-known member
Ga jij eigenlijk kijken?

Ha, deze had ik verwacht!

Ja, ik ga wel kijken. Sinds Van Gaal bondscoach is en die hopeloze De Boer weg is volg ik Oranje weer meer, niet dat het nou allemaal ineens weer briljant is, maar er zit veel meer spirit in en het is leuker om te zien.
En verder hoop ik dat organisatorisch werkelijk alles misgaat op het WK, zoals eerder al genoemd. En daar wil ik uiteraard niks van missen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wel bijzonder dat er toch nog veel supporters op af blijken te komen.
Het hangt ook af van over welk land je het hebt. Wales neemt bijvoorbeeld nogal wat volk mee. Dat is wel enigszins te begrijpen, hun vorige WK was Zweden 1958. Ik ken een Welshman die gaat, hij vond het een moeilijke beslissing, maar uiteindelijk besloot hij toch te gaan. Hij vertelde mij dat dit mogelijk de enige kans is die hij ooit krijgt om Wales op een WK te zien. Vanuit zijn oogpunt kan ik dat ook wel weer snappen.
 
Bovenaan