WK 2022 in Qatar

JMD

Well-known member

Mooie column.
 

Abubakari

Well-known member
En Youpie, komt die ook gewoon langs bij Studio Sports WK uitzending als ze hem bellen? Tuurlijk, aandacht is zuurstof voor Youpie. Gaat ie natuurlijk heel mooi praten over de 8000 doden, maar hij zit er wel. En als we wereldkampioen worden stoft ie dat liedje van hem ook af, rondvaart door de grachten.
 

JMD

Well-known member
En Youpie, komt die ook gewoon langs bij Studio Sports WK uitzending als ze hem bellen? Tuurlijk, aandacht is zuurstof voor Youpie. Gaat ie natuurlijk heel mooi praten over de 8000 doden, maar hij zit er wel. En als we wereldkampioen worden stoft ie dat liedje van hem ook af, rondvaart door de grachten.
De laatste keer dat Van 't Hek iets met een WK/EK voetbal deed was volgens mij in 2010...
 

Abubakari

Well-known member
Youpie komt toch trouw langs bij die WK en EK programma's? En als NL meedoet stoft ie zijn liedje ook elke keer wel even af.
 

Eef de Kip

Well-known member
Neemt niet weg dat ik zijn column wel raak vind.
Is ook een beetje dubbel geef ik toe, ik heb er nu al zin an, het WK maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat je daar überhaupt gaat spelen.
 

Abubakari

Well-known member
Neemt niet weg dat ik zijn column wel raak vind.
Is ook een beetje dubbel geef ik toe, ik heb er nu al zin an, het WK maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat je daar überhaupt gaat spelen.
Daar hebben we Youpie niet voor nodig, dat kan iedereen zelf ook wel bedenken, slechte column derhalve, open deuren intrappen door iemand die zichzelf wel echt heel erg vindt deugen maar zelf ook gewoon gaat zitten kijken.
 

zwammy

Well-known member

gevegt

Well-known member
Van 2 dagen geleden idd, krantenartikel is van 2 maanden geleden, wat ik zei dus.
Waarschijnlijk weet je niet dat D66 al jaren moties heeft ingediend of heeft gesteund rond dit onderwerp.
En die twee dagen klopt ook niet. De motie was al eerder ingediend.
 
Bovenaan