WK 2022 in Qatar ; Groep H

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een onzin op de NOS.

Met poules van 3 kan het nog gekker. Dan komt het namelijk vrijwel altijd op de laatste wedstrijd aan.

Het komt dat iig nooit meer op de derde wedstrijd aan. Maar als je oneven poules een goed idee vindt, dan ben je wel af.
 

De Wolf

Well-known member
Wat een Aziatisch succes dit toernooi, als je ook Australië meetelt. Die spelen hun kwalificatie immers ook in de Aziatische zone. Alleen Qatar laat het afweten dit toernooi.
Arabieren gewonnen van Argentinie. Iran viel tegen.
 

Batigoal

Well-known member
Dan worden het nog meer schijtlanden zoal Qatar die sowieso vierde worden.
Dat gaat wel meevallen. Er zijn nog best wel een aantal landen die er best bij hadden mogen zijn dit WK, zoals Italië, Noorwegen, Zweden, Turkije, (normaal gesproken Rusland en Oekraïne) Colombia, Chili, Nigeria, Algerije, Egypte, Nieuw-Zeeland. Dan zit je al over het aantal heen zelfs.
 

JMD

Well-known member
Je noemt 6 Europese landen, maar Europa krijgt er maar 3 plaatsen bij... :)
Zuid Amerika krijgt er trouwens 2 bij, wat dus 6 + 1 PO betekent. En ze hebben daar maar 10 landen... En mocht er ooit nog een toernooi in Zuid Amerika zijn dan hebben ze zelfs 2 PO-plekken. (maar wel 1 directe plek minder), dus dan 7 voor 9. :)
 

Pascallovic

Well-known member
Je noemt 6 Europese landen, maar Europa krijgt er maar 3 plaatsen bij... :)
Zuid Amerika krijgt er trouwens 2 bij, wat dus 6 + 1 PO betekent. En ze hebben daar maar 10 landen... En mocht er ooit nog een toernooi in Zuid Amerika zijn dan hebben ze zelfs 2 PO-plekken. (maar wel 1 directe plek minder), dus dan 7 voor 9. :)
Gaan spannende kwalificaties worden in Zuid Amerika, wetende dat Venezuela en Bolivia doorgaans laatste en voor laatste worden daar.😴

Voor de rest is dit een vermakelijk toernooi en mis ik geen enkel land. Kwalificeren mag nog een prestatie blijven. Met 48 landen wordt het toch allemaal minder bijzonder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ik mis Italië wel. Daarnaast had ik Colombia er graag bij gezien. Maar goed daarvoor had je België en Ecuador kunnen wegstrepen.
 
Bovenaan