Pascallovic
Well-known member
Inderdaad. Eerste wedstrijd hebben ze ook amper een kans bij elkaar weten te spelen.De rode loper wordt vandaag wel voor hen uitgelegd.
Inderdaad. Eerste wedstrijd hebben ze ook amper een kans bij elkaar weten te spelen.De rode loper wordt vandaag wel voor hen uitgelegd.
Dan moeten de duivels hopen op een gelijkspel en dat Marokko verliest met drie doelpunten verschilKan mij eigen niet voorstellen dat België door gaat. Kroatië zie ik niet van de Belgen verliezen
Tegen Marokko wisten ze dat anders goed te verbergen. Dat was wandelvoetbal in optima forma.Sterke ploeg, Kroatië. Fit, snel, goede spirit, uiteraard allemaal een fantastische techniek. Als daar niet iets mis gaat, gaan die ver komen.
Dat kon ook gewoon, want de Marokkanen vonden dat ook wel best.Tegen Marokko wisten ze dat anders goed te verbergen. Dat was wandelvoetbal in optima forma.
Mwah, alles nog in eigen hand toch? gewoon winnen, niks aan de hand… ik zie ze nog wel eerste worden omdat Marokko het weggeeft…België met één been uit het toernooi.
Jongeren die zich vervelen, tijd voor een buurthuis.Ook in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag is men pissig dat België verloren heeft.
Jongeren die zich vervelen, tijd voor een buurthuis.