WK 2022 in Qatar ; Groep F

BlauwVinger

Well-known member
p0BqSGs.jpg


bZMvGbJ.jpg
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Met een beetje mazzel wordt België in de 2e ronde uitgeschakeld door Spanje of Duitsland 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Raul

Well-known member
In Nederland hebben wij een enorme groep Marokkaanse-Nederlanders. Ik heb niet echt het gevoel dat dit nu speelt. België-Marokko lijkt mij best een aardige pot.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De bondscoach van Marokko moet eerst maar even een belletje doen naar Mazraoui en Ziyech.
 

BlauwVinger

Well-known member
Wedstrijdschema toegevoegd in openingspost. Er is sprake van twee uren tijdverschil met de Comoren en een uur met Nederland.
 

Raul

Well-known member
De bondscoach van Marokko moet eerst maar even een belletje doen naar Mazraoui en Ziyech.
Vind je dat? Als ik moest kiezen dan zou ik alleen voor Ziyech kiezen. Zo slecht is Marokko niet zonder deze twee, trouwens.
 

Batigoal

Well-known member
Dat belletje hoeft niet meer, want Halilhodzic is toch eindelijk ontslagen. Dus Ziyech, Mazraoui, Belhanda en nog wat anderen maken zowaar weer kans op het WK!
 

Batigoal

Well-known member
Kroatië weer met een prima groep, alleen missen ze sinds het afscheid van Mandzukic nog steeds een behoorlijke spits.

FhHQ7N1WYAIVSgk
 

Batigoal

Well-known member
Marokko en Kroatië houden elkaar voorlopig in evenwicht. Kroatië heeft iets meer kansen gehad.
 

Makanaky

Well-known member
Kroatië speelt als een stel oude zakken en Marokko is wat minder los zand dan normaal gesproken. Dat houdt elkaar wel in evenwicht.
 
Bovenaan