Pascallovic
Well-known member
De Bruyne trouwens ook weer bedroevend vandaag.
Ach, afgelopen woensdag werd hij ook man of the match… zal vandaag wel weer gebeuren…De Bruyne trouwens ook weer bedroevend vandaag.
Als dit zo blijft kan het in bv Molenbeek wel eens flink uit de hand gaan lopen vandaag…
Belgie moet het dan van de week doen tegen Kroatie, en anders liggen ze er gewoon uit…
Daar was hij zelf ook helemaal niet mee eens.Ach, afgelopen woensdag werd hij ook man of the match… zal vandaag wel weer gebeuren…
Klopt ja. En als ze die ook verloren hadden was he5 nu al klaar geweest voor de duivels.Dikverdiend. Die Belgen hadden een nederlaag verdiend tegen Canada.
Jep. Toont eens te meer aan hoe die verkiezingen gaan.Daar was hij zelf ook helemaal niet mee eens.
Ik heb exact hetzelfde gedaan…Ik zat te kijken naar de onafhankelijke BBC, maar toch maar naar de Belg zappen.
Woensdag heb ik Duitsland op de ard gekeken, was ook leuk…Stelletje haters.
Waarbij aangetekend moet worden dat twee interlands tegen niet door de fifa erkende landen zijn geweest, voor de fifa is dit dus zijn 98e interland.Oud-PSV'er Atiba Hutchinson (39) is de eerste Canadees die de 100 interlands bereikt.