Raul
Well-known member
Wie zegt de VS? Iran is nog niet uitgeschakeld.Tsja,,, zeer matig allemaal weer.
Zaterdag eruit tegen de VS.
Wie zegt de VS? Iran is nog niet uitgeschakeld.Tsja,,, zeer matig allemaal weer.
Zaterdag eruit tegen de VS.
Zaterdag eruit tegen Iran.Wie zegt de VS? Iran is nog niet uitgeschakeld.
Ik dacht dat het op zondag 4 december was dat we weer moeten spelen.Zaterdag eruit tegen Iran.
Dan mag SenegalIk dacht dat het op zondag 4 december was dat we weer moeten spelen.
😂😂Feyenoorders die het zienZonder Klaassen was het 0-0 geworden, maar je gaat het pas zien als je het door hebt.
Zaterdag 16:00 uurIk dacht dat het op zondag 4 december was dat we weer moeten spelen.
Ik heb het mis, het is inderdaad zaterdag tegen B2Dan mag Senegal
Luuk heeft een wippie liggen maken met Truus.Wat kan Weghorst beter dan Luuk de Jong?
Luuk ook altijd met zijn zatte kop.Luuk heeft een wippie liggen maken met Truus.
Als iemand verdienstelijk speelt en er genoeg spelers een lager niveau halen is het gek om hem er uit te pikken alsof hij het slechtste is wat Oranje kan overkomen. Los van dat Klaassen op dit niveau gewoon nuttig is. Als je tegen de Englands, Argentinie, Spanje van deze wereld moet spelen zou ik niet voor Klaassen kiezen.Tuurlijk. Ik zit al anderhalf jaar elke week te lezen hoe vreselijk Ajacieden Klaassen bij Ajax vinden. Maar nu speelt hij in Oranje en is hij opeens een goeie speler.