WK 2022 in Qatar ; Groep A

gevegt

Well-known member
Toch wel weer mooi dat van Gaal het goede presteren op de huidige positie van Gakpo voor zichzelf opeist.
Hij vindt nog meer uit dan Einstien. (y)
 

Abubakari

Well-known member
Toch wel weer mooi dat van Gaal het goede presteren op de huidige positie van Gakpo voor zichzelf opeist.
Hij vindt nog meer uit dan Einstien. (y)
Mooi dat ie altijd zo bescheiden blijft. Ik vind het een bijzonder grappige man, zeer benieuwd naar wat ie zegt als we er door de USA uitgeknikkerd worden.
 

Pascallovic

Well-known member

Gaat dus niet het volledige bedrag storten. Dan is zo'n troll account plotseling niet meer om te lachen.:(
 

Susaa

Well-known member
Daley is in alles traag….

hij kan niet eens sprinten, verschrikkelijk voetballer. Hopen dat hij na dit Wk gaat stoppen.
 

Eef de Kip

Well-known member
In het huidige systeem valt het mi wel mee maar als ik sommige reacties lees worden we met Blind iig nooit wereldkampioen.

Nou ben ik de laatste om te gaan roepen dat hij onbetwist zou moeten zijn maar na de afgelopen 3 wedstrijden heb ik de indruk dat er op andere posities een flink groter probleem is.
Ik vind het ondanks het 5 mans blok achterin verre van stabiel. Het middenveld breidt er lustig op los en voorin hebben we geen vuist eten te maken .
 
Bovenaan