WK 2022 in Qatar ; Groep A

Mario

Well-known member
Opstelling Oranje: Noppert, Dumfries, Timber, van Dijk, Aké, Blind, Koopmeiners, de Jong, Klaassen, Bergwijn, Gakpo
 

Abubakari

Well-known member
Opvallend dat hij ook Berghius aan de kant houdt.
Is dat een Feyenoord dingetje, zijn naam altijd verkeerd spellen omdat hij naar Ajax ging?
(En ja ik weet dat zijn naam een keer verkeerd op het Ajax shirt stond).

Wel weer een heel ander middenveld, wat minder voetbal en wat meer inzet. Maar Louis zal het wel weten, hopelijk straks een Oranje eat de nervositeit kwijt is en een leuke (en vooral goeie) wedstrijd op de mat legt. Gapko als aanvaller lijkt me wel handiger dan op het middenveld, Depay weer een halfje, zal Bergwijn voor eust wat meer moeten laten zien anders is ie zijn olekje kwijt.
 

JMD

Well-known member
Is dat een Feyenoord dingetje, zijn naam altijd verkeerd spellen omdat hij naar Ajax ging?
(En ja ik weet dat zijn naam een keer verkeerd op het Ajax shirt stond).

Wel weer een heel ander middenveld, wat minder voetbal en wat meer inzet. Maar Louis zal het wel weten, hopelijk straks een Oranje eat de nervositeit kwijt is en een leuke (en vooral goeie) wedstrijd op de mat legt. Gapko als aanvaller lijkt me wel handiger dan op het middenveld, Depay weer een halfje, zal Bergwijn voor eust wat meer moeten laten zien anders is ie zijn olekje kwijt.
Is dat een Ajax dingetje, Gakpo's naam verkeerd spellen omdat hij bij PSV speelt? ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Max
Bovenaan