WK 2022 in Qatar ; Groep A

De Wolf

Well-known member
Volgens mij ook, dus dan is het ook zo. Een Fries onder de lat is natuurlijk sowieso een goed idee.
Maar serieus, hij blijft vrij stoïcijns en lijkt er allemaal niet echt nerveus van te worden. Goeie eigenschap voor een keeper.
Is pas de tweede Fries in dienst van Heerenveen die oranje haalt. De andere lijkt mij wel bekend.
 

stc

Well-known member
Een beetje zoals Louis op de vraag wie er gaat keepen zegt 'Ik geef nooit de opstelling prijs', om drie vragen later te bevestigen dat Gakpo morgen op 10 speelt en Vincent Janssen in de spits.
Ik zal mijn meningen etcetera etectera op dit forum niet meer zoveel spuien of helemaal afbouwen. Er zijn wel belangrijkere zaken in het leven.
 

gevegt

Well-known member
Ik zal mijn meningen etcetera etectera op dit forum niet meer zoveel spuien of helemaal afbouwen. Er zijn wel belangrijkere zaken in het leven.
Laat je niet kisten door een Ajacied stc, je post worden door anderen zeer gewaardeerd!
 

Abubakari

Well-known member
Volgens sportjournalist William Pomp is er geen twijfel, WK-held Andries Noppert is een Groninger. ,,Hij woont in Marum en zijn vriendin komt uit Veendam’‘, zegt hij in deze podcast.
Arjen Robben was in 2014 dus geen Groninger maar een Duitser volgens William Pomp.

Gottegot, die Groningers zijn echt dom he?
 

Abubakari

Well-known member
Net zomin Meindert Talma (Superheld) of ik Groningers zijn. Friezen blijven Friezen, ook al wonen ze in Groningen, sa simpel is't.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Abubakari

Well-known member
Die waardeloze papierverspillers bij het DvhN.
Echt, wat een belabberde sportkrant is dat, qua berichtgeving over Groningen en Emmen.
Die William Pomp denkt geloof ik dat ie heel wat is, met zijn adviezen aan Frank Wormuth en die andere kwast die Emmen volgt die Mark Diemers tot diens grote verbazing neerzet als arrogant. Omhooggevallen zwamneuzen.
 

Jef400

Well-known member
Of de zelfgemaakte Hondsrugderby voor clubs 60 km van elkaar af. Ik ken de nodige Groningen en Emmen supporters persoonlijk. Het is de laagst geklasseerde onderlinge pot in het Noorden. Zelfs Heerenveen zet bij Emmen meer kwaad bloed.
 

Abubakari

Well-known member
Wat een leuke spontane vent is die Bergwijn toch, zelfkritisch, open houding bij de persconferentie.

Of zoals Brusselmans zei
Je kunt er beter een aap met een hoedje neer zetten.
 

gevegt

Well-known member
Wat een leuke spontane vent is die Bergwijn toch, zelfkritisch, open houding bij de persconferentie.

Of zoals Brusselmans zei
Je kunt er beter een aap met een hoedje neer zetten.
Pas maar op met dat soort uitspraken.
Jamel smeert je zo een ban aan.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het werd even later snel uitgelegd want een aantal mensen had alweer half in paniek opheldering gevraagd over die uitspraak.
 

Mario

Well-known member
Dat zegt meer over dit soort figuren dan Brusselmans, om meteen in dit soort vergelijkingen te denken. Luisteren is soms lastig, mooie taal dat Vlaams 😄
 
Bovenaan