Met nog 20 minuten te gaan is er nog van alles mogelijk😄En nu wel beslist met de 1-3.
Dat dacht ik in eerste instantie ook te zien, maar het zijn veel mensen met witte gewaden.Stadion loopt alweer rap leeg, want Allah moet natuurlijk wel bediend worden zogenaamd.
Ik weet dat Blind dramatisch is en het net is alsof je met 10 man speelt, maar je mag hem wel neerzetten als veldvullingOpstelling Oranje: Noppert, Dumfries, Timber, van Dijk, Aké, Koopmeiners, de Jong, Klaassen, Bergwijn, Gakpo
Is dat een Feyenoord dingetje, zijn naam altijd verkeerd spellen omdat hij naar Ajax ging?Opvallend dat hij ook Berghius aan de kant houdt.
Jazeker.Is dat een Feyenoord dingetje, zijn naam altijd verkeerd spellen omdat hij naar Ajax ging?
Is dat een Ajax dingetje, Gakpo's naam verkeerd spellen omdat hij bij PSV speelt?Is dat een Feyenoord dingetje, zijn naam altijd verkeerd spellen omdat hij naar Ajax ging?
(En ja ik weet dat zijn naam een keer verkeerd op het Ajax shirt stond).
Wel weer een heel ander middenveld, wat minder voetbal en wat meer inzet. Maar Louis zal het wel weten, hopelijk straks een Oranje eat de nervositeit kwijt is en een leuke (en vooral goeie) wedstrijd op de mat legt. Gapko als aanvaller lijkt me wel handiger dan op het middenveld, Depay weer een halfje, zal Bergwijn voor eust wat meer moeten laten zien anders is ie zijn olekje kwijt.
Nee, dvk dingetje, hier heet ie al jaren Croky Gapko.Is dat een Ajax dingetje, Gakpo's naam verkeerd spellen omdat hij bij PSV speelt?
Ik zie het Max altijd doen, vroeg me af of dat onder Feyenoorders gebruikelijk is of dat dat een Max ding is.Jazeker
Ik heb het ook al diverse malen zo geschreven. Beetje kinderachtig misschien, maar ook onschuldig.Ik zie het Max altijd doen, vroeg me af of dat onder Feyenoorders gebruikelijk is of dat dat een Max ding is.
Valt mee hoor arke. Denk gewoon 2-0.Uba is zunewachtig, daar komt dat van.
En Berghuis heet hier al tijden Berghius... Ook DVK-dingetje... Dus wat is het probleem?Nee, dvk dingetje, hier heet ie al jaren Croky Gapko.
Nou, oké dan maar.Ik weet dat Blind dramatisch is en het net is alsof je met 10 man speelt, maar je mag hem wel neerzetten als veldvulling
Welnee joh😄Beetje kinderachtig misschien
Ik zie het hier verder nooit iemand doen.En Berghuis heet hier al tijden Berghius... Ook DVK-dingetje... Dus wat is het probleem?