WK 2022 in Qatar ; Groep A

Pascallovic

Well-known member
Ik zeg niet dat Oranje op 0 punten gaat eindigen. Voorts ga ik weinig zeggen over dit Oranje en het WK.
Een beetje zoals Louis op de vraag wie er gaat keepen zegt 'Ik geef nooit de opstelling prijs', om drie vragen later te bevestigen dat Gakpo morgen op 10 speelt en Vincent Janssen in de spits.
 

Batigoal

Well-known member
Van Gaal over de keepers zojuist tegenover Stekelenburg: "Cillessen is de meest ervaren keeper. Maar hij is er niet bij. We zullen het moeten doen met wie we hebben."

Blijft toch opmerkelijk de telkens onduidelijke manier als hij het over de keepers heeft, ook de afgelopen maanden. Nu dus waarschijnlijk weer een switch in doel. Je zou toch zeggen dat het team gebaat is bij duidelijkheid.
 

Mario

Well-known member
We gaan zo eindelijk beginnen.

Hup Qatar! 🇶🇦
Ik denk dat het 1-0 wordt, doelpunt vlak na rust 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het vooral bijzonder hoe hij de door hemzelf benoemde ‘van Gaal keeper’ Flekken heeft afgeserveerd. Qua statistieken 1 van de beste keepers van de Bundesliga, met meer vorm dan een Pasveer en die laat je dan thuis. Niemand vraagt ook naar hem.
 

Batigoal

Well-known member
Benieuwd of het scenario van de 1-0 voor Qatar uitkomt. Ecuador heeft vooral kwaliteit in de verdediging en het (verdedigende) middenveld en dan voorin de ervaren Enner Valencia. Ze krijgen niet zo veel goals tegen. Ben vooral benieuwd naar Leverkusen-verdediger Hincapie. Lijkt ook voor Oranje een taaie tegenstander te worden.

Qatar heeft jaren kunnen opleiding en toeleven naar dit WK. In principe zal die jongere generatie die dat jeugdtoernooi won wat beter zijn dan vroegere teams, maar het project Eupen is nogal mislukt met alleen Akram Afif die even een tijdje een carrière had in Europa.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Na die FIFA docu op Netflix en Zuid-Korea 2002 in gedachte kan ik niet geloven dat Qatar de scheidsrechters niet zou omkopen.
 

Mario

Well-known member
Hahaha, dit is echt triest.
De FIFA raakte in paniek, dat was natuurlijk niet de bedoeling.
 
Bovenaan