Nee, gaat naar 17.00 is de planning.Normaal gesproken is dit een wedstrijd om over te slaan. Alleen interessant omdat het in dezelfde groep is als Oranje.
Nederland - Senegal blijft op de maandagochtend ben ik bang. Maar goed, dat dagje verlof staat al lang in de agenda.
Mooi, dan kan de BBQ alsnog aan 😄Nee, gaat naar 17.00 is de planning.
Ik geloof niet dat Mario dit WK heeft georganiseerd.Pleur maar lekker op met dat hele WK van je.
Maar dan had het in de zomer gekund en waren we nu al wereldkampioen.Nou ja, Mario had het lekker in Rotterdam georganiseerd. Alleen een beetje kutweer die tijd van het jaar.
Het schijnt van de FIFA zelf te komen, op verzoek nota bene blijkbaar van de CONMEBOL (de Zuidamerikaanse versie van de 'UEFA'). Een bepaald comité (met daarin de voorzitters van de 6 continentale bonden + Infantino) moeten nog akkoord gaan, maar dat lijkt een formaliteit.Ik begrijp dat het om een gerucht waar de FIFA (nog) niet op gereageerd heeft?
Ja klopt. Maar dat is dan eenmalig.Heb je dus wel het nadeel van 24 uur minder rust in je tweede wedstrijd.
Dit verzoek kwam van Ecuador/CONMEBOL...Ze moeten Qatar alle voordeeltjes mogelijk geven om ze toch nog een ronde verder te krijgen.