WK 2022: de knock-outrondes

Batigoal

Well-known member
Ik vind dit WK best okay eigenlijk.
Qua spanning en verrassingen vermaak ik me uitstekend met dit WK. Ook weer een behoorlijk aantal onbekendere spelers dat zich aan de wereld heeft laten zien. Het wordt wel krankzinnig met een waarschijnlijk zeer drukke wintertransferperiode.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben er nog niet over uit wie ik de wereldtitel het meest gun. Normaal gesproken ben ik er niet zo dol op dat één land achter elkaar toernooien wint, maar ik ben nog steeds een beetje zuur van die kinderachtige reacties van de Argentijnen dat ik toch neig naar de Fransen. Bovenal hoop ik dat we Mbappé en Messi op hun best te zien krijgen.
Ik zeg TAGLIAFICO SUPERHELD.
Hup Argentina!
Die Fransen zijn zo al eigenwijs genoeg.
 

Abubakari

Well-known member
Inderdaad, meer passie dan in Argentinië ga je niet gauw vinden. En dan gaan ze zich wel eens raar gedragen. Ik denk dat er bij Messi ook ongelooflijk veel druk op zit, laatste kans om net als Maradona wereldkampioen te worden en dat wil schijnbaar nog wel wat overspannen gedrag opleveren. Want die reacties op van Gaal en Weghorst blijven gênant en een wereldster als Messi totaal onwaardig.
Maar sinds zijn tranen bij zijn vertrek bij Barcelona is het sowieso wel een beetje een joker wat mij betreft.
 

erka

Well-known member
Vooral vanwege de Argentijnse voetbalcultuur en supporters (en stiekem ook beetje Messi toch wel), hup Argentinië!
 

Pascallovic

Well-known member
Heeft die Makkelie nu gewoon 2 weken uit zijn neus gevreten in Qatar sinds zijn laatste wedstrijd? Lekkere vakantie dan.
 

U.G.

Well-known member
Als je zover bent gekomen, en hij op zijn leeftijd nog zo erg het verschil kan maken dan moet hij ook wereldkampioen worden. Bow down, Messi verdient het. Ik ben wel bang, en ik had Frankrijk allang als wereldkampioen getipt, dat de Fransen ‘m gaan pakken. Die hebben ook gewoon de beste selectie,.. klaar. Maar goed, het is 1 wedstrijd en vs. Messi. Ik hoor het wel.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Heeft die Makkelie nu gewoon 2 weken uit zijn neus gevreten in Qatar sinds zijn laatste wedstrijd? Lekkere vakantie dan.

Blijkbaar. In de Eredivisie was hij voor het toernooi chronisch uit vorm.
il_fullxfull.3548263893_9dvr.jpg
 

Friesland

Well-known member
Argentinië - Frankrijk: wie pakt de derde ster? En wie wordt er na afloop uitgemaakt voor "crêpe" of "panqueque"?
 

JMD

Well-known member
Blijkbaar. In de Eredivisie was hij voor het toernooi chronisch uit vorm.
Klopt. Maar de 2 duels die hij floot in de voorronde waren niet de minste affiches (met Spa - Dui zelfs het topaffiche van de voorronde). Had nog wel verwacht dat hij nog wel een 1/8 of 1/4 zou fluiten. Voor de 1/2 finale of finale had ik hem echt niet verwacht. Komt ook pas 'net' kijken, is zijn eerste WK en zijn tweede grote toernooi (na EK2020)
 

Jef400

Well-known member
Klopt. Maar de 2 duels die hij floot in de voorronde waren niet de minste affiches (met Spa - Dui zelfs het topaffiche van de voorronde). Had nog wel verwacht dat hij nog wel een 1/8 of 1/4 zou fluiten. Voor de 1/2 finale of finale had ik hem echt niet verwacht. Komt ook pas 'net' kijken, is zijn eerste WK en zijn tweede grote toernooi (na EK2020)
Dat had zijn max geweest inderdaad. Maar de keuze is op iemand anders gevallen. Al mogen we blij zijn als er überhaupt een Nederlandse arbiter die kant op gaat. Zelfs dat is geen gegeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Dat had zijn max geweest inderdaad. Maar de keuze is op iemand anders gevallen. Al mogen we blij zijn als er überhaupt een Nederlandse arbiter die kant op gaat. Zelfs dat is geen gegeven.

Waarom zouden we daar blij mee moeten zijn?
 
Bovenaan