WK 2022: de knock-outrondes

Makanaky

Well-known member
Ze toonden zich in die eerdere wedstrijden, in lijn met het vorige WK, als een team waar je nooit klaar mee bent. Ik had toch ook een moeilijkere wedstrijd voor Argentinië verwacht. De Kroaten gaven een zeer uitgebluste indruk.
Een Lukaku in vorm was er allang klaar mee geweest.
 

Raul

Well-known member
Op het vorige wereldkampioenschap was die Kramaric echt top trouwens. Nu was het bar weinig. Ik had veel meer van hem verwacht.
 

Batigoal

Well-known member
Op het vorige wereldkampioenschap was die Kramaric echt top trouwens. Nu was het bar weinig. Ik had veel meer van hem verwacht.
Is sinds het EK op clubniveau niet veel meer.

Petkovic, Livaja en Orsic scoren op clubniveau erg makkelijk, maar in het nationale team niet. Er is eigenlijk maar één jonge Kroatische spits bij de bekendere clubs als ik het zo zie. Dion Drena Beljo (20) is een naam die regelmatig in transferrubrieken wordt genoemd. Met name in verband met Anderlecht en wat Duitse clubs. Ze zullen in Kroatië hopen dat hij wel de stap kan zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Batigoal

Well-known member
Aan het einde van de eerste helft kroop Marokko een beetje uit zijn schulp. Als ze dat na rust weten vol te houden kan het nog spannend worden, maar verder had Frankrijk natuurlijk al dik voor moeten staan.
 

Raul

Well-known member
Die Ounahi gaat zijn club veel geld opleveren. Ik las al dat Leicester 45 miljoen voor hem wil betalen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Die Ounahi gaat zijn club veel geld opleveren. Ik las al dat Leicester 45 miljoen voor hem wil betalen.
Ik kende dat kereltje helemaal niet, maar zit volgens mij wel in de top 5 beste voetballers dit WK.
Die kan de clubs uit de absolute wereldtop uitzoeken straks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul
Bovenaan