WK 2022: de knock-outrondes

Max

Administrator
Forumleiding
Als je iedere pot een pingel krijgt is dat wel lekker. De derde goal was natuurlijk wel goed.
 

Raul

Well-known member
Messi is helemaal opgeleefd. Naarmate je ouder wordt, word je fysiek stukken minder, maar de techniek en balbeheersing zal Messi nooit verliezen. Ik heb van hem genoten.
 

Susaa

Well-known member
Gewoon een saaie halve finale vandaag.
En heel eerlijk verwacht ik morgen ook een zege van de Fransen.
Uiteraard hoop ik op een Marokkaanse stunt 4.0 🤩
 

Mario

Well-known member
Wat een saaie wedstrijd gisteren, ik had toch wat meer verwacht van Kroatië. Vanavond zal het ook wel een zakelijke overwinning voor Frankrijk worden. Hopelijk nog wel een enerverende finale as zondag.
 

Raul

Well-known member
Op basis waarvan? Flitsende eerdere wedstrijden kunnen het niet zijn.
Ze kunnen de bal behoorlijk in de ploeg houden en het middenveld is zeer dynamisch. Maar daar blijft het bij, want voorin was het bar weinig. Je mist daar toch een Olic, Mandzukic of een Suker.
 

Kielse Rat

Well-known member
Op basis waarvan? Flitsende eerdere wedstrijden kunnen het niet zijn.
Ze toonden zich in die eerdere wedstrijden, in lijn met het vorige WK, als een team waar je nooit klaar mee bent. Ik had toch ook een moeilijkere wedstrijd voor Argentinië verwacht. De Kroaten gaven een zeer uitgebluste indruk.
 

Kielse Rat

Well-known member
Gewoon een saaie halve finale vandaag.
En heel eerlijk verwacht ik morgen ook een zege van de Fransen.
Uiteraard hoop ik op een Marokkaanse stunt 4.0 🤩
Het zal vooral afhangen wat Marokko nog kan als ze ook eens op achterstand zouden komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze toonden zich in die eerdere wedstrijden, in lijn met het vorige WK, als een team waar je nooit klaar mee bent. Ik had toch ook een moeilijkere wedstrijd voor Argentinië verwacht. De Kroaten gaven een zeer uitgebluste indruk.

Niet heel gek. Tussen de achtste en kwartfinale hadden ze ten opzichte van Argentinië mogelijk twee dagen minder rust.
 
Bovenaan