Doelpuntje had ik ze wel gegund.Het zit Marokko ook niet mee…
Logisch natuurlijk.Jep. Laatste tien minuten werd Frankrijk al sterker, met name nadat Thuram er in kwam.
Nou, nog 1x wat in die 4 kut steden slopen en het is weer klaar met het slopen tot er weer een buurthuis dicht gaat oid. Pas 1 dode in Frankrijk dus het valt nog mee.
Dat is het leuke aan een WK, dat je onbekende spelers leert ontdekken.Ik kende dat kereltje helemaal niet, maar zit volgens mij wel in de top 5 beste voetballers dit WK.
Die kan de clubs uit de absolute wereldtop uitzoeken straks.
Frankrijk of Argentinië...doe Frankrijk dan maar. Over 4 jaar weer een echt WK.
Ja, persoonlijk vind ik het kiezen tussen cholera en tyfus eerlijk gezegd. Ik ben niet wild van de speelstijl van de Fransen en de Argentijnen gun ik helemaal niets.Argentinië heeft trouwens ook maar 2 finales van de 5 voorgaande gewonnen. De Fransen hebben er 2 uit 3. Doe maar Frankrijk, gewoon vanwege afgelopen vrijdag. Een back to back winst is ook wel eens wat anders, zou pas voor de derde keer zijn en voor het eerst sinds 1962.
Qua spanning en verrassingen vermaak ik me uitstekend met dit WK. Ook weer een behoorlijk aantal onbekendere spelers dat zich aan de wereld heeft laten zien. Het wordt wel krankzinnig met een waarschijnlijk zeer drukke wintertransferperiode.Ik vind dit WK best okay eigenlijk.